Σάββατο, 20 Μαρτίου 2010

Το λάθος αγγίζει την τελειότητα οταν ξέρεις να το κάνεις σωστα.

Το βρήκα γραμμένο σε μια πόλη που δεν ξυπνάει..που σε ταξιδεύει μέρες και νύχτες για να βρείς τον σκοπό..να κοιτάξεις βαθιά, γιατί μόνο μέσα σου μπορείς..

Προσγειωνόμαστε σιγά, έτσι δεν είναι..; Δεν φοβάμαι, πια δεν έχω να φοβάμαι.. συνήθως ξεγελάς την καρδιά σου, της αραδιάζεις ενα μάτσο ψέματα και κατεβάζεις ρολά..

Μου λείπουν αυτοί που αγάπησα..και δεν ξέρω πως να τους βρώ ξανά...πια μονοπάτια, ποιους δρόμους, ποιες πόλεις...

Κάθε φορά που σε φέρνω στο μυαλό μου, σκέφτομαι πως όλο αυτό είναι μια ιστορία που κάνουμε τους πόθους μας να πέφτουνε στη θάλασσα σαν βότσαλα..τα ρίχνουμε, χτυπάνε δυο φορές στο νερό και μετά βυθίζονται...

Θα βρώ τον δρόμο μου..μόνο που ακόμη δεν είμαι έτοιμος...

Μπερδεμένες πολύ οι σκέψεις μου τα βράδια..κι έχω κουραστεί στο μυαλό μου να κάνει μόνο νύχτα...

4 σχόλια:

kariatida62 είπε...

"Της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελάει..."
Το βράδυ να μη σκέφτεσαι, παρά να βγαίνεις και να απολαμβάνεις...
Οι δημιουργικές σκέψεις έρχονται πάντα το πρωί, με το φώς!!!:)

Σταλαγματιά είπε...

Τα λάθη μοιάζουν με φάροι που ακολουθούμε για να μην μας τσακίσουν ξανά τα βράχια μικρέ μου!!
Μην τα φοβάσαι γιατί σου έμαθαν πως ν ακουμπάς πια τα βήματα σου στο χώμα.

Σε φιλώ!!

Alks είπε...

Θα βρεις τον δρόμο σου...είμαι σίγουρη γι'αυτό..
είναι ο δρόμος σου και είναι μόνο δικός σου..
..και όταν τον βρεις είναι αυτός που θα σε οδηγήσει πίσω στον εαυτό σου..το μοναδικό μέρος όπου θα είσαι "ασφαλής"...και τότε θα ξημερώσει και θα 'ρθει μια όμορφη ημέρα!!..

Χαίρομαι που βρέθηκα εδώ!
Την καλησπέρα μου!!!

Alks είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.