Τρίτη, 23 Μαρτίου 2010

Πόσο ακόμα;

1.Για πόσο ακόμα; Δεν εχω μιλήσει, πλεον ούτε εγω μπορώ να καταλάβω εμένα..Σημερα διαβασα τα παλιά..τρόμαξα που εδω και τρία χρόνια δεν έχω αλλάξει καθόλου..Δεν ξέρω, ίσως είναι νωρίς..δεν έμαθα, δεν μαθαίνω, δεν θα μάθω..Τρομάξα που δεν εχω μάθει να μην σκεφτομαι τόσο πολυ, που δεν μου μαθαν να ξεπερνάω τόσο εύκολα, να βάζω τον εγωισμό μου πάνω απ'όλα και όλους...Κάνω αυτό που θέλω..; Ουτε αυτό δεν ξέρω πια...Ξέρεις, οταν χάνεις την εμπιστοσύνη στον εαυτό σου, δεν θα την δείς στους άλλους..Εγω αυτό έπαθα..κάτι μέσα μου ομως μου λέει πως δεν φταίω εγω..Δεν μπορει πάντα να φταίω εγώ έτσι δεν είναι..;

2.Ας παίξουμε ενα παιχνίδι...Ενα παιχνίδι μεταξύ εμένα και σένα..όποιος και να'σαι. Ο ανθρωπος του χθές, αυτός του σήμερα, εκείνος που θα'ρθει άυριο..Εγω θα κάνω ερωτήσεις και θα μου απαντάς, απ'τις απαντήσεις σου θα παιρνω το πρωτο γραμμα και θα αρχιζω ενα διαφορετικό κόσμο μ'αυτό. Μια καινούργια αρχή..Θα σ'αφησω να αλλαζεις απαντήσεις, να ζωγραφίζεις με τις λέξεις μέχρι να κάνεις ξανα τον αριστουργηματικό σου κόσμο. Μεχρι να αποφασίσεις οτι δεν εχεις ανάγκη πια τις ερωτήσεις μου..Κι ετσι θα τελιωσουμε θεαματικα, εσυ σ'ενα κόσμο μαγικό, όλο δικό σου. Κι εγω, σ'ενα κόσμο γεματο κομματιασμένες ερωτήσεις...Ετσι κι αλλιως αυτό γίνεται πάντα κι ας μην το βλέπει κανείς..

3.Ξερεις τι; Δεν μπορεσες ποτέ να καταλαβεις οτι δεν είχα αναγκη απο απαντήσεις. Παντα ζουσα απλα, χωρις να ψαχνω πολλα, χωρίς να χρειαζομαι πολλα..Εδω και μηνες παλευω να μαθω αυτα που ξερω..παλευω να πεισω τον εαυτο μου πως τα πραγματα ειναι αλλιως...Μα με φοβίζει να ξέρω πως ακόμη κι αν δεχτω αυτό, η αλήθεια μπορεί να είναι αλλη..Τωρα καταλαβαίνεις...;

4.Πως χαθηκα έτσι; Γιατί δεν ανοιγει κανείς τα μάτια του; Πως θα πεταξουμε; Κουραστηκα να πίνω για να αγαπάω λιγότερο, να σκεφτομαι λιγότερο..Αν αυτό είναι η λυση τότε αυτό θα γίνεται..

5.Πως να είμαι αληθινός όταν κανείς δεν μου λέει την αλήθεια; Ακόμη κι εσύ..; Αυτά δεν τα παμε..δεν τα θυμαμαι...Μακάρι να μπορούσα να εξηγήσω τους λόγους που φτάνω μέχρι εδω..

6. Γιατί; Ποτέ δεν ρώτησα γιατί....αυτό το θυμάμαι καλα...τα γιατί ξέρουν να κρυβονται πίσω απο μεγάλα ψεμματα..κι αυτα τα φοβάμαι περισσότερο απ'όλα..

7. Ακόμη ένας κυκλος..πιστευω θ'αντέξω κι αλλον ένα..

γιατι αν ειχα να διαλέξω ξανα, θα τρόμαζες που θα διάλεγα τον ίδιο δρόμο..

2 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Μπορείς να είσαι αληθινός ακόμη κι αν όλα γύρω σου ψεύτικα.
Μπορείς να βρεις τις απαντήσεις ακόμη κι αν όλα γύρω σου προσπαθούν να τις σιωπήσουν !!

Και θα έρθει η στιγμή που εκείνη θα βρει τον δρόμο της καρδιάς σου!

Estella είπε...

...Πονάνε όλα αυτά φίλε μου... Το ψέμα, η υποκρισία...το τίποτα που κλείνει τον κύκλο. Αλλά ένα ξέρω. Οτι δεν υπάρχει πιο σκληρό πλάσμα απο τον άνθρωπο. Ο,τι και να σημαινει αυτό. Θ αντέξεις. Ευχομαι μόνο ο νέος κύκλος να ναι πιο αληθινός. Σε φιλώ.