Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010

Δεν βρήκα ποτε αυτά που ψαχνω..


..τον κατάλληλο τρόπο, τον σωστό τόνο, τα γραμματα που θα σχηματίσουν ξανά τις λέξεις μου..αυτές που δεν γίνονται ποτέ λόγια..έχω μάθει να αρχίζω τις προτάσεις μου λάθος, να λείπει πάντα κάτι..εχω μάθει να τρομάζω τους γύρω μου με τα πιο απλά, αυτά που έρχονται με ουράνια τόξα, αυτά που βγαίνουν απο παραμύθια..εχω μιλήσει άσχημα γιατί πάντα θα επιμένω πως οι μονόκεροι υπήρξαν και πάντα θα υπάρχουν...πως τα δέντρα μας μιλάνε, κι ας μην τα ακούμε..Και τώρα ξέρω πως να κάνω τις σκέψεις μου καραβάκια και να τις ρίχνω σε λίμνες και ποτάμια για να βγούνε στη θάλασσα..κι όταν πια τα χάνω απ'τα μάτια μου, τα σβήνω, τα ξεχνάω..

Θα λαμβάνω πάντα τα γράμματα που δεν μου στειλαν..και θα γεμίζω πάντα το μυαλό μου χρώματα που δεν έφτιαξε άνθρωπος, θα κυνηγάω μουσικές που δεν ακούστηκαν..και θα λέω πάντα οσα δεν έμαθα..Θα ξέρω πως ο ήλιος που βλέπω ειναι κόκκινος και πως το φεγγάρι κάποτε ήταν μπλε..θα ξημερώνομαι με θαύματα που δεν έγιναν και ποιήματα που δεν εγραψέ κανεις...θα απολαμβάνω την θέα απ'την πόρτα μου και θα μπαινοβγαίνω απ'το παράθυρο, θα σκαλίζω στο νερό και θα κολυμπάω σε δάση..κι όλα αυτα θα τα χρωστάω στους ανθρώπους που δεν γνώρισα ποτε, αυτους που δεν σκέφτηκα σήμερα, αυτους που θα προσπεράσω αύριο σε μονοπάτια που δεν χαράχτηκαν στους χάρτες..

πριν μέρες εφτιαξα μια βαρκούλα απο χαρτόνι μπλε βαθυ, ζωγράφησα στο πλάι ένα δράκο και μια τίγρη, ο,τι ειναι η ζωή μου σήμερα, το φόρτωσα αποσκευές και κατέβηκα μέχρι το ποτάμι..στεκόμουνα στην όχθη και το βλεπα να ξεμακρένει, να σχηματίζει τη πορεία του. Τα περισσότερα που μας πονάνε είναι αυτά που δεν έγιναν δικά μας ποτέ..Κι αυτά που αφήνουμε να φύγουν είναι αυτά που δεν νιώσαμε ποτέ την αύρα τους, την ενέργεια..

θα αλλάζω, όσο μακριά κι αν παώ θα αλλάζω. Κι οτιδήποτε ζω, ο,τι εισπνέω και όσα μου κεντάνε στο μυαλό εικόνες, θα τα κάνω βαρκούλες κι αυτά..τίποτα δεν πρέπει να κρατάμε μόνο για μας..στη ζωή μου ΞΕΡΩ να μοιράζομαι... 

13 σχόλια:

πεφταστέρι είπε...

μέ γέμισες εικόνες...

"Τα περισσότερα που μας πονάνε είναι αυτά που δεν έγιναν δικά μας ποτέ.."
και τα χάδια που δεν δώσαμε...

"τίποτα δεν πρέπει να κρατάμε μόνο για μας..στη ζωή μου ΞΕΡΩ να μοιράζομαι... "

μονάχα όσα έδωσες
στ' αλήθεια είναι δικά σου

όπως λέει και το τραγούδι


καλημέρα :)

kariatida62 είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσες αλλαγές έχει ο κόσμος σου, έτσι για να πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα..και γώ μαζί σου για την ανατροπή..και όσα δεν καταφέρουμε βαρκούλες στις λίμνες και στα ποτάμια...και μετά πάμε για άλλα!
Να ξέρεις δεν είσαι μόνος! Κόσμος έρχεται πίσω σου πολύς!:)

Χάρης Ελευθεριάδης είπε...

ξέρεις να μοιράζεσαι φίλε μου τον κόσμο σου κι αυτό αρκεί! όμορφα λόγια..

alex from planet Mab είπε...

καλώς σε βρήκα κι εγώ :)

πνευμα είπε...

και είναι μαγκία σου!

Γιατί ξέρω να μοιράζομαι σημαίνει ανέχομαι να μαθαίνω και άρα τολμάω να ζώ...

Την καλησπέρα μου

Estella είπε...

Μείνε ο εαυτός σου... Αυτός ο κόσμος χρειάζεται χρώματα σαν τις αποχρώσεις της ψυχής σου. Καλημέρα.

A-tsalos à la maison ... είπε...

πεφταστέρι,

κι οταν γίνουν δικά σου μια φορα, μένουν για πάντα..:)

καλημέρα και σε σένα :))

A-tsalos à la maison ... είπε...

kariatida62,

αυτο ειναι ελπίδα :) θα θελα ο κόσμος να μην χάσει την ελπίδα ποτε, αυτό μόνο!

A-tsalos à la maison ... είπε...

Χάρη,

"Κι ειναι η ζωη μια βάρκα με σπασμένο κουπί.."

μόνο σ'αυτά που πάμε κόντρα πιστεύουμε πραγματικά..

A-tsalos à la maison ... είπε...

alex from planet Mab,

καλωσόρισες! :)

A-tsalos à la maison ... είπε...

πνευμα,
ευχαριστη έκπληξη,μετα απο τόσο καιρο :)))

..κι ας μην σου βγει ποτέ σε καλο..έτσι δεν ειναι; πάντα θα υπάρχει το επόμενο καράβι..εστω κι αν δεν ειναι αυτό που δεν ηθελες να παρεις..

καλη μέρα να χεις, welcome back !

A-tsalos à la maison ... είπε...

Estella,
φίλη μου καλή, οι άνθρωποι που βλέπουν τη ζωή με χρώματα ειναι περισσότεροι απ'όσο φανταζόμαστε..! χρειάζεται τόλμη όμως να σταθούν και να το πούν..

καλημερα!

prasino liker είπε...

H ψυχη δεν θελει συνηθισμενους τροπους αναζητησης.Ειναι το διαφορετικο που φερνει που γεμιζει με ποιοτητα την ζωη μας.Μακαρι οι σκεψεις σου αυτες να απλωθουν σε ολα τα μηκη και πλατη του κοσμου.Μακαρι αυτα τα καραβακια που τις μεταφερουν να αραξουν σε λιμανια που περιμενουν αρκετοι να επιβιβαστουν.
Σε ευχαριστω για την επισκεψη σου.Θα τα πουμε ξανα.
Καλο σου βραδυ.