Κυριακή, 7 Φεβρουαρίου 2010

Παλεύουμε, κάνουμε βηματα μπροστα, πίσω..άλλα γερά, άλλα ασταθή..Δεν ξέρω ποιό απ'όλα είναι πια το πιο ριψοκίνδυνο..ίσως αυτό που έχει ενα κομμάτι απο σένα, αυτό που χρειάστηκε κάτι παραπάνω..Σήμερα δεν ήξερα τι να γράψω..νιώθω κενό, αυτό το απαίσιο κενό που έκανα καιρό να το νιώσω..ίσως να ήθελα να σου ψυθιρίσω "Μην μ'αδειάζεις..σταμάτα το.."κι ήξερα πως έπρεπε να τα κρατήσω όλα μέσα μου, μην καταλάβει κανείς γιατι δεν μιλούσα χθές, γιατί δεν ήθελα να διαβάσω προχθές, γιατί έκανα τον ίδιο κύκλο στο πάρκο χθές για δυο ώρες ακούγοντας το ίδιο τραγούδι..γιατί βάζω το ίδιο τραγούδι και τώρα.. Δεν έβρισκα απαντήσεις να σου δώσω..κι ακόμη δεν έχω..ή εστω κι αν έχω τώρα είναι αργά, δεν είναι..;

....

Μην μου μιλάς για ζωές στάσιμες..για φαυλους κύκλους και βάλτους...αυτές οι στιγμές για κάποιους ανθρώπους ήταν οι ομορφότερες που έζησαν ποτέ...μην λες ποτέ δεν ήξερες, μην λες ποτέ δεν γίνεται, δεν πρέπει..αυτα είναι κομμάτια απο ενα πάζλ που δεν συμπληρώθηκε ποτέ..είναι σημεία στη καρδιά και στο μυαλό που δεν λειτούρησαν ποτέ...

Δεν χρωστάω σε μένα..ο,τι χρωστούσα σε μένα το'χω πράξει...ρίσκο; Ναι, ίσως και κάτι παραπάνω..ίσως ένα κομμάτι απο μένα..Μην αλλάξεις, μην κυνηγίσεις αυτά που θα'ρθουν..δεν θα το κάνω ούτε εγω...μάλλον άργησα κι εδω..μάλλον για ακόμη μια φορά άνοιξα την πόρτα αργοπορημένος...Τι να κάνω δεν ξερω..πάντα μου παίρνει χρόνο να ξυπνίσω η μήπως οι άλλοι ειναι πιο μπροστά απο μένα...;

Θα επανέλθω..

4 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Σταλαγματιά είπε...

Αυτο το κενό έχει ριζώσει στην σκέψη μου και δεν μπορώ να το διώξω.
Όσα θέλω να πω δεν βρίσκουν τις κατάλληλες λέξεις θαρρείς πως έχω ξαφνικά ξεχάσει όσα από παιδί έμαθα και μοιάζουν όλα ξένα και δυσνόητα.

Θα βρω την άκρη όμως δεν μπορεί!!

A-tsalos à la maison ... είπε...

Σκρουτζακο,
Θα περασω με την πρωτη ευκαιρια !

A-tsalos à la maison ... είπε...

Σταλαγματια,
ειναι δυσκολο πολλες φορες να καταλαβουμε ακομη και τον εαυτο μας..

θελει χρονο..και πεισμα..

γλυκια καλησπερα