Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2010

Μια μερα

Οταν ανοιξεις τ'αυτια σου θα μπορεσω να σου πω ολα οσα δεν καταφερα να πω και με κρατανε σε υπογεια και ξέρες..κι αλλα τοσα θα δεις αν παρεις τα χερια σου απ'τα ματια...Δεν κυνηγαμε μαγισσες, δεν θελουμε να βρουμε πηγασους και νεραιδες σε δαση..μονο αν μπορουσα για λιγο να σου δωσω ολα οσα χρειαζεσαι.. δεν χρειαζεται να δωσεις πισω..Αν μπορουσα για λιγο να σου δινα τα ματια μου..να βλεπες πως ειναι ο κοσμος γυρω απο μενα και οχι τον δικο σου...

μην νοιαζεσαι γι' αυτα που χαθηκαν..ειχα τον χρονο και την δυναμη να το κανω εγω....απλα θελω να δεις..και με ποναει που δεν μπορεις..

ονειρευομαι γιατι ετσι πρεπει η μηπως στεκομαι ακομη σ'αυτο το μικρο ροζ συννεφακι που τοσοι πολλοι σταθηκαν πριν απο μενα..; Ισως να μην σταματησα ποτε να ειμαι ερωτευμενος με τη ζωη, την ενταση, το παθος, το ενα και μοναδικο φιλι που μ'εφερε εδω πανω...

δεν μπορω να σου περιγραψω τον κοσμο μου..κανεις δεν ειναι ετοιμος να τον δει...μια μερα πορτοκαλια σαν ηλιοβασιλεματος.. εκεινη τη μερα..

το που θα το βρεις εσυ..αν και νομιζω το ξερεις...

2 σχόλια:

πεφταστέρι είπε...

μάλλον δεν άφησες πίσω σου τις αναμνήσεις, μικρέ μου, άτσαλε...
δεν έχουν έλεος σου λέω οι αναμνήσεις
είναι παράδεισοι που θέλουν να γυρίσεις


σκέφτομαι πόσα δεν τού έχω πει,
πόσες φορές του τα έχω πει μόνο που δεν ήταν εκεί για να τα ακούσει,
και νομίζω πως φταίω εγώ που δεν τα είπα ποτέ στον ίδιο,
που τον φόβο μου τον βάφτισα σύνεση και σεβασμό προς αυτόν, ότι έκρυψα τον φόβο μου πίσω από τη δικαιολογία ότι λόγω των δεδομένων συνθηκών δεν θα άλλαζε κάτι αν τα είχα πει.
αλλά μάλλον η ψυχή δεν ησυχάζει κρατώντας μέσα της τ' ανείπωτα.
κι εγώ πάνω σ' ένα ροζ συννεφάκι ζω, και με καίει εκείνο το φιλί, που δεν μπορώ να ξαναζήσω,
αλλά εκείνος έχει πάει παραπέρα, κι εγώ ζω πάνω στο σύννεφο το ροζ
και η αληθινή ζωή είναι κάτω στη γη... δεν είναι ροζ, αλλά πολύχρωμη. αρκεί να δεις τα χρώματα - χαμήλωσε...
http://www.youtube.com/watch?v=SFGcQeF-npc
συγγνώμη για το μεγάλο σχόλιο...
καλημέρα :)

kat. είπε...

ένα πράγμα θέλω μόνο να σου πω!
ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ..