Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2010

Σημερα σκεφτηκα (στο ασχετο)

Κι ομως φετος δεν εκανα απολογισμο. Ουτε γι' αυτούς που έφυγαν, ουτε γι' αυτους που έδιωξα, ούτε καν μπήκα στον κόπο να τους σκεφτώ. Κι αν το βλεπεις εγωιστικό, τι να κάνουμε..αυτό έχουμε αυτό δίνουμε..κανεις δεν ειναι υποχρεωμενος να παρει ! Επισης σ'αυτο να προσθεσω οτι ο καθένας κοιμάται εκει που στρώνει, έτσι κι εγω αυτό κάνω. Δυστυχώς δεν εχω διάθεση να σκεφτώ τι ειπε ο Κωστακης, τι ξίνισε στη Μαρια, πως μου μίλησε ετσι η Ποπη κλπ κλπ..αυτη ειναι η πικρή αλήθεια.. Εσυ που το βλέπεις αυτο ελπίζω να μην είσαι ''ψαγμένος'' αλλιώς την έβαψα..τώρα θα 'χω ακουσει πολλα...! Θα σταθω λιγο εδω και θα πω με μεγαλη ευκολια πως σταματησα να ψαχνω τη ζωη ( τωρα ειναι που μπαινει το σατανικο χαμογελο και στο πισω μερος ο κοσμος να βγαζει το Ωωωω...! της απογοητευσης...) Θα εξηγησω ειμαι σιγουρος τρελλαινεσαι να μαθεις. Ε να λοιπον, αποφάσισα πως η ζωη μου ειναι εδω..ναι! τι σε ξενιζει! Εδω ειναι!!! αν δεν θες μην την δεις..αλλα να ξερεις πως χανεις τον χρονο σου να την ψαχνεις σε αναμνησεις, σε φωτογραφιες, σε γελια και χαρες που δεν θα ερθουν ποτέ ξανα τα ιδια...Δυστυχως ετσι ειναι..δεν λεω να ξεχνας, αλλα σταματα να ζεις το παρελθον καλυτερα απ'το σημερα..Ειναι κριμα..και στο τελος γινεσαι εσυ η λεξη ΄΄κριμα΄΄ ..Ναι..αυτο ακριβως..Νταξει, δεν λεω, δεν γινομαι χαζοχαρουμενος μπιμπο-αρσενικο αλλα κανω αυτο που γουσταρω και το κραταω οσο μπορω...! Αυτο δεν ειναι ελπιδοφορο τουλαχιστον..; Στα πιο μικρα και στα πιο απλα ειναι και η ουσια..Αυτο λενε πολλοι. Και σε ρωτω φιλε ψαγμενε..Η ΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ..;;;;; Ποιος την δημιουργησε αυτη τη λεξη θα τρελλαθω..ποιος μ****ας την βρηκε αυτη τη λεξη να μαθαινα μονο!..Και ας εμφανιστει επιτελους να μας πει ποια ειναι τα κριτηρια που βρισκεις την ουσια. Και γιατι εσυ να ξερεις καλυτερα απο μενα ποια ειναι η ουσια. Που ξερεις ποια ειναι η δικη μου. Και ποιος σου ζητησε να κρινεις τους αλλους;; Τωρα δεν μιλας..τι να πεις..Ολο μονος μου μιλαω και κανεις δεν ακουει..! Δεν δινω εγω καλες συμβουλες; Συγνωμη κιολας..Δεν εζησα εγω δυσκολα στη ζωη μου..; Φυσικα δεν σου πα ποτε πως αυτο με ενοχλει..Δεν εισαι ουτε πιο ψηλα απο μενα, ουτε σε χειροτερη θεση απο μενα, αλλα ουτε και σε καλυτερη..βασικα νομιζω δεν εισαι γενικοτερα..! Προτιμω να ξεραθω μπροστα στη τηλεοραση παρα να κατσω να ψαχνω...Χμμμ...νομιζω απλα βαρεθηκα... :) 

Καλη αρχη με τη νεα χρονια! Να περνατε ολοι καλα!  

11 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

Marouli είπε...

Συμφωνω σε ΟΛΑ! Και εγω εχω κουραστει τις φανφαρες, τα λογια, μπερδεμενες εκφρασεις χωρις καμια πραξη να δουμε πως ειναι..
Ολοι απλα λενε.. οχι επειδη τα πιστευουν, οχι επειδη τα σκεφτηκαν αλλα επειδη αυτο ειναι το ρευμα σημερα.. Εχω κουραστει πολυ..

Καλη χρονια να εχεις!!

Μαρουλοφιλακια!

kariatida62 είπε...

Δίκιο έχεις και σύ!
Καλή χρονιά νάχεις και ας ακούγεται κοινότυπο..:)

Σταλαγματιά είπε...

Το παρελθόν είναι αυτό που ρίχνει το φως στα βήματα του παρόντος μικρέ μου φίλε και να θέλουμε να το ξεχάσουμε αυτό δεν γίνεται γιατί εξαιτίας του γίναμε αυτοί που είμαστε σήμερα.
Έχεις δίκιο όμως στο γεγονός πως δεν ωφελεί να εμμένουμε και να τρέφουμε μνήμες για να ζήσουμε.
Ζήσε το παρόν με ένταση και πάθος γιατί είναι το μόνο που ουσιαστικά σου ανήκει !!

Καλή χρονιά !!

Estella είπε...

Οι ψαγμενοι ειναι συνηθως οι πιο αδειοι ανθρωποι στον κοσμο... Η λεξη ουσια ειναι ακαθοριστη.... μπορεις να της δωσεις ο,τι περιεχομενο θελεις.

A-tsalos à la maison ... είπε...

JP O SKROUTZAKOS
Χρονια Πολλα και σε σενα! καλη χρονια!

A-tsalos à la maison ... είπε...

Μαρουλακι,
Ετσι ακριβως καταληγω πλεον..ετσι γινονται και οι επιλογες για τους ανθρωπους γυρω μου..

Φιλια :)

A-tsalos à la maison ... είπε...

καριατιδα62,
Το ξερω! κανεις δεν με πιστευει ομως ...!

καλη χρονια και σε σενα!

A-tsalos à la maison ... είπε...

Σταλαγματια,
δεν λεω να διαγραφουμε το παρελθον..! και φυσικα το παρελθον ειναι που με φερνει και μενα σ'αυτη τη θεση..

καλη χρονια!!!

A-tsalos à la maison ... είπε...

Εστελλα,
ειναι απλα κουραστικοι και πιθανοτατα κουρασμενοι...

John "the Kimura" Pastas είπε...

xronia polla se olous kai apo mena!