Σάββατο, 19 Δεκεμβρίου 2009

Me and Mss C.



....ενα ακομη λιθαρακι στα τοσα που μαζευω εδω και καιρο..Ξερεις, ψες οταν καθοσουνα εδω δεν ειχα καταλαβει πως εφευγες..περιμενα πως θα ξυπνησω το πρωι και θα σε βρω διπλα μου..να με κοιτας, να σε ρωτήσω ''Τι;'' παλευοντας ν΄ανοιξω τα μάτια μου κι εσύ να μου χαμογελάσεις και να μου πεις ''Τίποτα..''..

Στο 'πα οτι με τρελλαινεις οταν το κανεις αυτο..; Κι υστερα να χω το σκυλι στα μουτρα να με γλυφει..και να χω τον καφε μου ετοιμο στο τραπέζι, και να με τραβας απ'τα χέρια μπας και σου κάνω τη χάρη να σηκωθώ..

Θυμασαι τι λέγαμε καθε φορά που περνουσαμε εξω απ'τα τρένα..; Πως οταν τα κοιταμε θελουμε να μπουμε σ'ενα και να φύγουμε....αυτή τη φορά..σου κανα τη χαρη και σ'αφησα να το κάνεις εσυ...

..σταθηκαμε και τα κοιτάζαμε για ώρα..''Να! αυτό θέλω..!'' μου πες χαμογελώντας ..

και διαλεξες το πιο όμορφο..το πιο ταξιδιάρικο απ'όλα..και σ'αγκάλιασα, σε φίλησα, σου πα να προσέχεις...δεν ηξερα..δεν καταλαβα..πάντα το βρισκα ενα παιχνίδι..ενα παιχνιδι που μας εκανε να γελαμε, να μοιραζόμαστε σκεψεις..να ονειρευόμαστε...κι ακόμη δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ που επιτέλους έκανες το ταξίδι..και δεν ξερω γιατι εγω δεν το κάνα και δεν ξέρω αν θα το κάνω ποτε...κι αν έρθει εκείνη η μέρα για μένα, δεν θα 'ναι το ίδιο που έκανες κι εσυ...

στις γιορτές λέω να φύγω για λίγο, εχω αναγκη να δώ πρόσωπα που δεν είναι εδω μαζί μου και μου λείπουν..μα όταν επιστρέψω, θα παω να κάτσω στη γέφυρα ξανά..και θα σε περιμένω...

10 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Πόσα βράδια πέρασα σκηνοθετώντας στιγμές και χαμόγελα και αγγίγματα ......

Να πας τα Χριστούγεννα εκεί που η καρδιά σου θα χαμογελάσει ξανά!!


Καλέ γιορτές

ολα θα πανε καλα... είπε...

φοβάμαι τις αποβάθρες - έχω κάνει τα ωραιότερα και τα πιο άσχημα ταξίδια με το τραίνο.Κάποτε ήθελα να ταξιδεύω με αυτό το μέσο και μόνο.Εδώ και μερικά χρόνια συνειδητά δεν το επιλέγω για τις μετακινήσεις μου,για τα ταξίδια μου κυρίως.Μπορεί εσύ να μιλάς μεταφορικά εδώ,εσύ το ξέρεις.
Εύχομαι κι εγώ καλά Χριστούγεννα,χωρίς αθέλητους αποχωρισμούς.

Marouli είπε...

Bonjour :)

Ποσο δυσκολο ειναι να αφησουμε τον αλλον να φυγει και ακομα πιο δυσκολο να το συνειδητοποιησουμε οτι εφυγε γι'αυτο και τον περιμενουμε.. Προσωπικα μου δινει μια ελπιδα να περιμενω ελπιζω και σε σενα..

Μαρουλοφιλακια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

Estella είπε...

Οι σταθμοί των τρένων είναι γεμάτοι μυστήριο φεύγει ένα τρένο δεν ξέρεις αν θα γυρίσει ποτέ το ίδιο, έρχεται κάποιο άλλο, ξαναφεύγει γρήγορα, το κοιτάς ζαλίζεσαι και ψάχνεις τριγύρω μέσα στον κόσμο απλά για ν ανακαλύψεις οτι ακόμα και γνωστό πρόσωπο να κατέβει δε θα το αναγνωρίσεις ποτέ... Να σαι καλά και να προσέχεις...Καλές γιορτές.

A-tsalos à la maison ... είπε...

Σταλαγματια,
σκηνοθετουμε ολα οσα ποτε δεν γινανε δικα μας..

καλες γιορτες και σε σενα... :)

A-tsalos à la maison ... είπε...

ολα θα πανε καλα,
παντα τα τρενα στην αρχη σου αφηνουν τα πιο ομορφα συναισθηματα..και μετα σου αφηνουν παντα ενα αισθημα μελαγχολιας..που δεν συνιθιζεις ποτε..

A-tsalos à la maison ... είπε...

marouli,
ποσο αντεχεις να κρατας τις ελπιδες σου ειναι το θεμα..ποση δυναμη σου δινει το να περιμενεις...

υπομονη παντα!

φιλια

A-tsalos à la maison ... είπε...

σκρουτζακο,

Χρονια Πολλα! καλες γιορτες σε ολους!!!

A-tsalos à la maison ... είπε...

Estella,
μου προκαλει μελαγχολια αυτο που λες γιατι ειναι αληθεια..το μυαλο ξερει καλα να παιζει με την καρδια μας..αυτο εμαθα..και κολλαει σε εικονες που δεν υπαρχουν πια..

ευχαριστω που περασες..Καλες Γιορτες !