Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2009

Κατι παλιό ..


Μερικές φορές νιώθω πως ο κόσμος δεν μ'ακολουθεί..ειτε αυτος δεν μ'ακολουθει, ειτε εγω δεν λεω να αλλαξω μυαλά. Και όσο εγω δεν αλλαζω μυαλά, τόσο οι γυρω μου τρελλαίνονται..Δεν ειναι μαγκια να ζεις στο καλουπι που σου φτιαχνουν, μαγκια ειναι αυτο το καλουπι να ειναι αυτο που θ'αφήσεις τ' όνομα σου χαραγμένο έστω κι αν δεν είναι δικό σου. Τέρμα τα ψεματα, είναι καιρός να αναλαβουμε ευθύνες και οποιος είναι να πληρώσει θα πληρώσει..Το κύκλο τον κλείνω εγώ, το πότε το λεω εγώ..Επιλογή μου ήταν να κάνω πως δεν καταλαβαίνω και επιλογή μου να μην μιλάω.

Τα ονειρα..Τα δικα μου ονειρα γεννιουνται σε ένα αλλο πλανητη, οχι εδω. Μετανιώνω που δεν παλεψα να τα κρατήσω. Κι όλο τα βάζω με τον εαυτό μου που για ακόμα μια φορά κράτησα την σταση του καλού. Και ηθελα να σου πω τόσα ξέρεις. Μα επαιξα με λαθος φυλλα. Εισαι κι εσύ απ'αυτους τους λιγους που φοβούνται τον καθρεφτη,σαν εμενα. Και σε πισμώνει όσο σκεφτεσαι πως έμαθα να βλέπω λίγο παραπέρα μέσα σου. Και σε σκοτώνει να ξέρεις πως επρεπε να το κανεις γιατι ετσι ''ήταν το σωστό'' για τους γύρω σου..μα όχι για σένα. Τώρα ζητάς έτοιμες κονσερβες μισοφαγωμένες για να περάσεις και το σήμερα με γεμάτη κοιλιά. Και καποτε μισούσες τους ανθρώπους που σε μείωναν, τωρα μειώνεις ο,τι καποτε σου δινε ζωή..

Και υστερα τι; Ο επόμενος; Και παρακάτω πως; Κρατα ο,τι σου δίνει ευτυχία και πάλεψε για ό,τι δεν θα καταφέρεις ποτέ να αποκτήσεις. Και μην φταις τους γύρω σου..Τα περισσοτερα παραθυρα τα κλεινει ο αερας στο περασμα του..Κι οταν θα περασει απ'το δικό σου σπιτι θα τα κλεισει κι αυτα..κι οταν πια θα κλεισουν, θα μπορεσεις επιτέλους να σκεφτεις..να δεις καθαρα όλα οσα καποτε σου εφερνα στο πιατο ετοιμα μα τα σπρωχνες κι επεφταν απ'το τραπεζι..

κοιτα να προσεχεις τον εαυτο σου οπως θα σε προσεχα εγω..και να ξερεις πως σε σκεφτομαι..και ξερω πως δεν εισαι καλα..κι οσο σε ποναει εσενα, με πονάει κι εμένα διπλα..

με μια ευχη τωρα που φτανω τα 22 να εχω μια ηρεμη χρονια οπως την ονειρευομαι να ειναι..

11 σχόλια:

Estella είπε...

Την καλησπέρα μου...

Αυτός ο κόσμος έχει μια τάση να θέλει να κόψει τα φτερά όσων ονειρεύονται. Οι άνθρωποι, δεν γεννιούνται σε καλούπια μπαίνουν σ αυτά μετέπειτα για να αισθανθούν οτι γίνονται αποδεκτοί... Και όταν αρχίσεις να γλυκαίνεσαι απο την αποδοχή, ξεχνάς οτι οι ίδιοι αυτοί που σε λατρεύουν κάποτε σε σταύρωναν... Δε σε νοιάζει και πετάς όλα τα υπόλοιπα... Εύχομαι ο,τι καλύτερο. Καλό ξημέρωμα.

A-tsalos à la maison είπε...

κι οταν πια ειναι αργα, ξυπναμε και τρεχουμε να προλαβουμε ολα οσα αφησαμε πισω που μας εδιναν αξια..τα δικα μας..

μια γλυκια καλησπερα απο μενα..

(votsala sto pani)

Σταλαγματιά είπε...

Τα είπες όλα, σαν κατάθεση ψυχής.
Υπάρχουν πολλοί που φοβούνται τον καθρέφτη και αλλοι τόσοι που αρνούνται να το παραδεχτούν.
Το να είσαι όμως από την μεριά του καλού νομίζω πως είναι η καλύτερη δυνατή κι ας πονάει.
Έτσι κάποια στιγμή θα πάψεις να φοβάσαι εκείνο το είδωλο που λέγεται εαυτός σου.

Τώρα που φτάνεις τα 22, μέσα στην νεότητα σου θα σου ευχηθώ κάθε μέρα να θυμάσαι με χαμόγελο την προηγούμενη !!

Φιλί

A-tsalos à la maison είπε...

ευχαριστω παρα πολυ που περασες..

τα καλυτερα θα'ρθουν..αργουν αλλα θα'ρθουν..

την καλησπερα μου και δυο φιλια απο μενα !

(votsala sto pani)

Skouliki είπε...

καλημερα
η ζωη δεν ειναι ευκολη και θελει να την παλευεις διαρκως οστοσο η στιγμες χαρας που σου δινει σε αποζημειωνουν για ολα τα αλλα
τα καλουπια τα εφτιαξαν οι ανθρωποι για να δικαιολογουν τις πραξεις τους συνεπως ειναι μυθολογικο κατασκευασμα

κανενα καλουπι δεν υπαρχει μονο η ατομικη προσωπικη ελευθερια του καθενος

φιλακια

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Να έχεις μία χρονιά και μια ζωή όπως την ονειρέυεσαι γιατί όποιος ονειρέυεται βρίσκει πάντα το όνειρό του, ειδικά αν είναι ένας Τοξότης που δεν παραμυθιάζεται αλλά φιλοσοφεί.
Τους χαιρετισμούς μας στην λατρεμένη Γαλλία.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Χρόνια σου πολλά καλέ!!
Να ευημερήσεις στη Γαλλία και να μας στέλνεις Γαλλική αύρα!!!!
Να είσαι πάντα καλά.

A-tsalos à la maison είπε...

σκουληκι,

πολλες φορές δεχομαστε να μας περιορισουν τις ελευθεριες μας χωρις να παλεψουμε..για μενα αυτο ειναι το καλούπι. καπου εκει συνηθως χανουμε την αξιας μας, βγαινουμε σκαρτοι..

καλησπερα ;)

A-tsalos à la maison είπε...

Αστρο-Συμμοριτες,
αχααα! τελικα το ζωδιο μου φταιει για ολα....

πραγματικα εχετε βρει τον τροπο να κουβαλατε παντα θετικη ενεργεια..!

ευχαριστω για την επισκεψη :)

hamomilaki ♀ είπε...

Καλησπέρα από το χαμομηλάκι :)
Εξαιρετικά σου αφιερώνουμε το παρακάτω τραγούδι

http://hamomilaki.blogspot.com/2009/11/come-to-me-celine-dion.html
Με αγάπη

A-tsalos à la maison ... είπε...

hamomilaki,
ευχαριστω μεσα απο τα βαθυ της καρδιας μου.. ;)

τωρα που το ξερω θα'ρχομαι συχνα..

την καλησπερα μου