Σάββατο, 21 Νοεμβρίου 2009

Ας ερθει...

Κι ετσι θα τρεχουμε..και θα βρισκουμε σωσιβια στη θαλασσα..θα γατζωνομαστε και παρεα θ’αρμενιζουμε στα συννεφα..και θα βγαζω απ’τις τσεπες μου ζαραχη να σε ταιζω..κι υστερα θα κλαιμε..οπως καναμε παλια..θα σε κοιταζω, θα σου χαιδευω τα μαλλια, θα σε νανουριζω..και μετα θα φευγουμε παλι..και υποσχομαι να σ’αφήνω να μου λες πως ήταν η μερα σου. Θα γελαω με τις μερες που περνουσα χωρις εσενα..θα κοιταζω τα χερια σου που ιδρωνουν..θα τα φερνω στο προσωπο μου..θα τ’ακουμπαω στο μαγουλο..και θα κοιμαμαι..και καπως ετσι ολα θα ξεμπερδευονται..γιατι στο μυαλο μου ολα δεν εχουν τελειωμο, τίποτα δεν κανει παυση..και το λατρευω όσο λατρευω εσενα..γιατι ετσι νιωθω ελευθερος, ετσι εχω τα ματια μου ανοιχτα..Ανοιχτα να βλεπω τον κοσμο οπως γουσταρω. Γιατι ο,τι γουσταρω αρέσει και σε σενα..και δεν χρειαζεται ,ξερεις, να προσπαθω πολυ....εκεινο το βραδυ στις θαλασσες που ταξιδευαμε..στα χα πει ΟΛΑ..ολα σε μια λεξη..μια λεξη που θέλω να ψαξεις να βρεις .. Η δική μου ταινία εχει τελειωσει οπως τελειωνει τα κουτί με τα κριτσινια..και δεν εχω τίποτα στο σπιτι να ταισω το στομαχι μου..θα παω αυριο σουπερμαρκετ να ψωνίσω δυο μεγαλα ψαρια..και θα πιαστουμε στις ραχες τους και θα φυγουμε ξανα..και αυτη τη φορα θα κανουμε τον γυρο του κοσμου..να σου δειξω τα λιγα και τα πολλα που χανεις οταν χανεσαι...θα γεννιόμαστε ξανα και ξανά για να ριχνουμε βελη αγαπης ο ενας στον αλλον..
Κι ετσι θα σ’αγαπω..θα σου δειχνω δρομακια που δεν φαινονται στους χαρτες..και θα σε παραπλανω..θα σου κανω σινιαλα απο ψηλα για να περνας χαρουμενα τις μερες σου..και θα σου δειχνω πως να κοιμασαι ηρεμα..πως να κλεινεις τα ματια και να ταξιδευεις αμέσως..πως να τρελλαίνεις τις πυξιδες, να μην βγαζουν νόημα..και να κλαις που δεν βρισκεις γυρισμο..
Προσπαθω εδω και χρονια να βαλω τις σκεψεις μου σε μια σειρα..μια σειρα λογικη, με ευδιακριτες ολοκληρωμενες προτασεις, χωρις να μπερδευω το νόημα..
Μα φαινεται πως η καρδια μου χτυπαει ακόμη αλλου...κι οσο η καρδια δεν λεει να ξημερώσει, κανεις δεν ξημερωνει γύρω της..

Συγνωμη που γραφω μπερδεμενα..ετσι κι αλλιως μόνο εγω συρρικνώνομαι σε εικόνες...

15 σχόλια:

Skouliki είπε...

καλησπερα και καλως σε βρηκα
ετσι και αλλιως παντα πιστευα οτι οι λεξεις μας κανουν να πεταμε απο πανω μας τις ενοχες

φιλια καλη συνεχεια

αν θες να μας κανεις παρεα ειμαστε και εδω ..βλεπω εχουμε κοινους γνωστους στα μπλογκς
http://keeponblogging.forumotion.com/forum.htm

Estella είπε...

Καλησπέρα... Καλώς σε βρήκα και γώ...

Οι λέξεις κρύβουν μια απίθανη δύναμη. Ακομα και αν εκ πρώτης όψεως μπορεί να φαίνονται ασαφείς... Μου ήρθαν πολλά πράγματα στο μυαλό διαβάζοντας το κείμενο σου... Προσωπικά βιώματα, μνήμες και συναισθήματα. Ήθελα να πώ ένα ευχαριστώ. Καλή συνέχεια. Φιλάκια.

Λινα είπε...

Και κάπως έτσι όσα νοιώθεις τα αφήνεις να ξεχειλίσουν από μέσα σου..
Τι κιαν σε άλλους μοιάζουν ακατάστατα, μπερδεμένα..

Είναι δικά σου..


*Καλησπέρα votsala sto pani, όμορφη η γραφή σου..
Καλώς σε βρίσκω
:)

Votsala sto pani είπε...

Skouliki,
κι εγω το ιδιο πιστευω ;) ευχαριστω πολυ για την προσκληση, το εκτιμω αφανταστα

την καλησπερα μου!

Votsala sto pani είπε...

Estella,
το ευχαριστω ειναι απο μενα που περασες απο δω.. και να ευχαριστεις και τον εαυτο σου που ακομη κρατας αυτες τις αναμνησεις..γιατι αυτα ειναι που μας κανουν να ειμαστε αυτο που ειμαστε ..

καλησπερα ;)

Votsala sto pani είπε...

Λινα,
μ'αρεσει και μενα ο τροπος που γραφεις, χθες που διαβαζα το μπλοκ σου ενιωθα οτι γραφουμε με τον ιδιο τροπο κι αυτο μ'άρεσε..θα περναω συχνα ;)

καλως σε βρηκα !

Σταλαγματιά είπε...

Γεμάτο εικόνες και αισθήσεις και όνειρα τα λόγια σου....μα η πολυπόθητη Ιθάκη μοιάζει αλαργινή κι αυτό θα σε τσακίζει όπου κι αν πας!

Σ ευχαριστώ για το ταξίδι!!!

Votsala sto pani είπε...

Σταλαγματια,

εγω ευχαριστω παρα πολυ που περασες :)

ελπιζω να τα λεμε συχνα !

KitsosMitsos είπε...

Έντονη και ζωντανή περιγραφή...
Καλησπέρα!

Votsala sto pani είπε...

εντονες εμπειριες θα το΄λεγα καλυτερα ..

καλησπερα και σε σενα :)

Ανώνυμος είπε...

Kalhspera...

Ax... Epesa entelws tuxaia se auto to site, alla epsaxna...

Omws, blepeis de distasa na sou pw poso mou arese to blog sou

Exeis mia panemorfh pena

Kalh sunexeia


ps : Sorry gia ta elhnika mou (apo parisi grafw)

Bisous

Ανώνυμος είπε...

wraio tragoudi

Votsala sto pani είπε...

Ανωνυμος,
ευχαριστω που περασες, το εκτιμω αφανταστα αυτο που λες ;)

ειναι απλα συναισθηματα! χαιρομαι ακομη περισσοτερο που γραφεις απο παρισι, βρισκομαι κι εγω γαλλια , οχι παρισι φυσικα, καπου πιο νοτια ;)

να περνας συχνα..εγω εδω θα'μαι..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

A-tsalos à la maison είπε...

εγώ ευχαριστω που περασες ! εσυ να'σαι καλυτερα ! χεχε


(votsala sto pani)