Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2009

Ετσι απλά

Κι οσο εγώ κάνω βόλτες στον άξονα του περιστροφικού μου γαλαξία, τα φώτα γύρω μου νιώθω να κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος σε μια χώρα που μου ζητάει επίμονα να σταθώ στη μέση του ορίζοντα και να φωνάξω ακόμα μια φορά πως μπορώ να την κάνω ν' αλλάξει. Μια στιγμή στον χρόνο μου δίνει δύναμη να επιστρέψω σε ό,τι περισσότερο είχα ανάγκη στη ζωή μου. Μια στιγμη να αγγίξω λίγο το φως. Κραταω στο χερι μου φιλους λουλουδια..Δεν ξερω τι ειδος ειναι, στο κατω κατω σημασία έχει να μυρίζουν όμορφα..Σημασιά έχει οτι τα μάζεψα απο ενα λιβάδι καπου στο πουθενα..

Και οι βόλτες συνεχίζουν, και το μεγάλο κομματι μου ειναι και το πιο φωτεινό..και το πιο δυσκολο μου λαμπιριζει στο σκοτάδι..Φυλλομετρώ ή μήπως είναι κάτι περισσότερο..; Ο,τι και να'ναι δεν έχει σημασία. Ο,τι και να ερθει ειμαι πλεον γεματος. Πλωρη για το άγνωστο δεν θα το λεγα. Ισως περισσότερο ταξίδι σε μια νέα διάσταση. Καπου πιο κοντά στον πυρήνα..

Σ'ενα κόσμο που ζητάει πολλα, αυτη τη φορά εγω θα του δώσω περισσότερα. Το 'χω ξαναπει..Αλλο να την εχεις την ενεργεια, και άλλο να την φτιαχνεις..

3 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Η ενέργεια όπως και η αγάπη (έγραψε η Αλκυόνη Παπαδάκη) είναι στο κουκούτσι. Η φλούδα είναι πόρνη.
Φιλιά , καλό απόγευμα.

Μιχάλης είπε...

Δυστυχῶς ἤ εὐτυχῶς ὁ κόσμος δέν θέλει νά σωθεῖ.
Ματαιοπονοῦμε κύριε συνάδελφε.

Μιχάλης είπε...

Δυστυχῶς ἤ εὐτυχῶς ὁ κόσμος δέν θέλει νά σωθεῖ.
Ματαιοπονοῦμε κύριε συνάδελφε.