Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2009

[..] for a place to hide ,,

Παλέυω να βρώ την λέξη για ν' αρχίσω .. τη λεξη που θα σου δώσει δύναμη να διαβάσεις όλα οσα δεν έχω τη δύναμη να γράψω .. Θέλω..θέλω σ' ένα χρόνο αόριστο, σ'ενα χρόνο απεριόριστό..Μπορώ..μπορώ για ένα χρόνο κλεφτη.. Δεν εχω λόγια.. Δεν έχει να κανει με σένα..στο ξανάπα.. Πολλες φορές σκέφτομαι οτι ίσως να μη είμαι έτοιμος ακόμη, ίσως να ΄μαι ακόμη μισός ..μισός άνθρωπος εγώ, μισός άνθρωπος κι εσύ.. Αλλες φορές σκέφτομαι πως είναι θέμα γεωμετρίας..Αλλο τετράγωνο, άλλο κύκλος..Αλλες, απλά ρίχνω το φταίξιμο σε μένα..Εχω μάθει αλλιώς ξέρεις..

..and in a chain reaction
I dissolve and break and then away I crawl...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

The nuclear chain reaction is unique since it releases several million times more energy than any chemical reaction.

Votsala sto pani είπε...

καλό ειν' αυτό..;

ILive2LoveMe είπε...

Μια αγκαλιά γλυκές σκέψεις θα σου χάριζα αν μπορούσα. Να διώξε κάτι αρνητικό μακριά.
Φιλιά.