Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2009

[+ aiσ8ηmα ]

Τρέχω.. τρεχω κι όλο τρέχω .. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Κι όσο τρέχω τόσο τα παπούτσια μου ξεχυλίζουν απο μίσος. Μίσος που σ' αγαπώ τόσο πολύ. Μίσος που δεν μπορώ να σε ξεχάσω. Μίσος που σε σκέφτομαι τόσο πολύ.. Μίσος που δεν μπορώ να σβήσω όλα όσα εχω ζήσει μαζί σου.. Μίσος..

Κι ακόμη προσπαθώ να καταλάβω πως έχω γίνει ξανά ένας άνθρωπος μισός. Και ψάχνω.. ψάχνω να βρώ όσα πήρες μαζί σου και ξέρω πως δεν θα γυρίσουν ποτέ πίσω..

Χθές το βράδυ σε πίστεψα. Σε πίστεψα απ' την αρχή.. Αυτή την αρχή που κάνουμε και ξανακάνουμε..

Θυμός.. θυμός για όλα όσα οι άνθρωποι γύρω μου προσπαθούν να ζυγίσουν και πάντα χάνουν στις στιγμές.. Δεν μπορώ να παλέψω τον εαυτό μου. Μ' εγκαταλείπει, με πονάει, με τραβάει όλο και πιο πολύ σε όλα όσα φοβάμαι. Κάποτε θα βρώ μια μέρα που δεν θα χαράζει. Κάποτε θα βρώ μια μέρα που δεν θα κάνει κρύο. Κάποτε θα βρώ τους ανθρώπους που περπατάνε μόνοι.. Κάποτε θα βρώ εμένα..

Μερικές φορές βρίσκω τα ίδια . Προσπαθώ να πετάξω όσα βρωμίζουν τον τόπο μου.. Μ' αυτά κολλάνε..Αφήνουν βρώμικες ελπίδες στους ανθρώπους που παλεύουν να κρατηθούν δίπλα μου. Και δεν τους θέλω. Κουράστηκα με το ψέμα. Φτάνει με το ψέμα.. Αυτό το ψέμα που σκοτώνει τις μέρες και τις νύχτες μου. Αυτό το ψέμα που παλεύω με όσα όμορφα κρατάω στην ψυχή μου.. Με τον δικό μου ήλιο και τον δικό μου ουρανό..

4 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Τίποτα δεν είναι για πάντα. Αισιοδοξία και χαμόγελο. Ακόμη κι όταν δεν νιώθεις πως μπορείς. Βάλε ένα δειλό χαμόγελο στο πρόσωπο κι ίσως είναι η αρχή για κάτι καλύτερο. Στο εύχομαι ολόψυχα!
Φιλιά , και καλή εβδομάδα!

Votsala sto pani είπε...

καλή αρχή σε όλους μας.. ;)

πνευμα είπε...

και θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για τις δικές μας αλήθειες,
για όσα όνειρα μας στέρησαν, για όση αγάπη αποζητούμε.

θα συνεχίσουμε με την ίδια τόλμη, με την ίδια ορμή.

No matter what...


Την καλημέρα μου

in the sky είπε...

να τον προσεχεις τον δικο σου ουρανο
η γραμμη του μισω αγαπω ειναι αναπαντεχα,επωδυνα λεπτη.
Το μεγαλο αστραφτερο νομισμα που σε κοιταει κοροιδευτικα

*ερωτας ειναι ιστορια για φοβο και για τρομο.Κι απ την στιγμη που υπαρχετε κι εχετε φτιαξει μια ιστορια αυτη ποτε δεν θα παψει να υπαρχει.Η μοιρα ειμαστε εμεις.