Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009

{Copy Paste} "Over"


Πάτησα το "Νεα Αναρτηση" χωρίς και εγώ να ξέρω το γιατί..! Δεν είναι καινούργια αρχή, είναι μάλλον ακόμα ανάγκη, ένας πειρασμός που δεν λέει να σβήσει .. Χρειαζότανε ένα βότσαλο ακόμη. Ένα ακόμη. Απ΄αυτά που κρατάω στο πανί μου και τα μετρώ κάθε βράδυ. Τα χρυσά. Και καπου εδώ λέω καλή χρονιά. Ακόμα μια χρόνια. Ίσως το κάνω γιατί δεν είναι δισεχτος. Ίσως το κάνω γιατί κάπου βαθιά είναι ακόμη το καταραμενο 8.. Και τα οχταρια δεν έρχονται εύκολα. Δεν έρχονται σχεδόν ποτέ.. Κι όταν έρθουν απλά κάνεις καλό παιχνίδι. Όχι εγώ. Εσύ περισσότερο. Λές να σου πώ αλήθεια; Λές να σου πώ πως δεν υπάρχει παιχνίδι; Η διαφορά μας στο σκόρ είναι μεγάλη, άπιαστη.

Ρίσκο, για ακόμα μια φορά ρίσκο. Και το ξερες οτι θα γραφα ξανά γιατί το ζήτησες. Μ' αυτή τη φορά δεν μου βγαίνει το ίδιο. . Ίσως μια άλλη φορά..

Αυτά που ξέρουμε κανείς δεν ξέρει .. Να μπορούσα να 'μουν θάλασσα εγώ.. Να περνώ κύμα και να παίρνω ότι μένει στη αμμουδιά. Μια μπρός και μια πίσω. Και ότι αχρηστό υπαρχει να το ξεβράζω .. Κι ο,τι καλό μου φανερώνεις να το ταξιδεύω στον βυθό.. Μέχρι να βρώ ξανά στεριά. Μην ρωτήσεις που. Όλο ρωτάς.. Το ταξίδι έχει σημασία. Οχι ο προορισμός. Μα κράτα στο μυαλό σου οτι ο προορισμός είναι συνήθως αυτό που κρύβουμε μέσα μας .. Αυτό αλλάζει.. Δεν κάνω ταξίδια για τους γύρω μου.. Για μένα τα κάνω .. εγωιστικό ;

dot

5 σχόλια:

Βλαμμενος είπε...

dot???!!

ILive2LoveMe είπε...

Life is a journey, not a destination. This isn't right, this isn't even wrong.

Ο προορισμός και η κατάληξη πάντα θα μας είναι άγνωστα... Πάντα θα είναι σαν τα βότσαλα, εκείνα τα μικρά ή λίγο μεγαλύτερα που χρείαζομαστε να προσθέσουμε στο πανέρι μας καθώς θα βαδίζουμε προς το τέλος του ταξιδιού μας. Αλλά η διαδρομή... Η διαδρομή είναι όλα τα λεφτά:) Έτσι λένε, κι έτσι είναι ίσως... Εκεί κάπου προς το τέλος. Στον απολογισμός ενός ταξιδιού.
Καλή Χρονιά, τα φιλιά μου.

Νεράιδα της βροχής είπε...

καλή χρονιά βότσαλό μου...

:)

στα καινούργια σου ταξίδια...

φιλιά βρόχινα...

Votsala sto pani είπε...

Βλαμμένος,
dot.com !!

Votsala sto pani είπε...

ilive2loveme,
μπηκα καπως ανανεωμένος ..δεν ξέρω αν χρειαζότανε να συνεχίσω .. και ίσως τελικά να μην χρειαζότανε να σταματήσω ..

ένα ταξίδι ειναι κι αυτό. Και δεν έμαθα να χάνω ταξίδια ..