Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου 2008

Λαθος (?)

Δεν ξέρω πως έρχονται όλα όσα φεύγουν..Ίσως οι άνθρωποι γύρω μου να έχουν περισσότερο ανάγκη τον εαυτό τους παρά εμενα..Δεν είναι τα δύσκολα, δεν είναι τα πολλά..Είναι αυτά που περνάνε μέρες και μήνες πάνω σε μια βιβλιοθήκη σκονισμένη, που είναι εκεί και απλά μια μέρα τα πετάμε γιατί αλλάζουμε σπίτι, μετακομίζουμε..Δεν θυμάμαι τί πήγε λάθος..Ξέρω μόνο πως το λάθος είναι μια λέξη που δίνεις και πάντα θα δίνεις σε σένα και στους γύρω σου..Χρεώνεις γιατί πρέπει καποιον να χρεώσεις..Και μακάρι να ήξερα γιατί στο διαολο γραφω. Δεν φοβάμαι, αλήθεια, τον τελευταίο καιρό δεν φοβάμαι..Ό,τι είχα να κάνω το έκανα, ό,τι είχα να αποδείξω το έχω αποδειξει..μα με πονάει που βγαίνω ψευτης, με πονάει που δεν βρίσκω μια μέρα χωρίς να παλέυει ο εαυτός μου να με εγκαταλείψει ξανα..

Ανάβω τσιγάρο, το καπνίζω, κατεβάζω μια γουλιά coca cola..αυτό εμένα μου είναι αρκετό..δεν έχω να αποδείξω τίποτα πια..

1 σχόλιο:

ILive2LoveMe είπε...

Στον εαυτό σου μόνο.
Φιλιά , καλό βράδυ και καλό μήνα.