Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2008

KaN(e)i κΡυΟ..


Και τι μπορώ να πώ για σένα και να 'σαι εσύ..οι λέξεις δεν μου φτάνουν..είναι εκείνες οι μέρες τις εβδομάδας ,ξέρεις, που νιώθω τόσο κουρασμένος..εξαντλημένος..κι αυτές οι μέρες είναι εσυ..είναι εκείνες οι παράξενες κρύες μέρες της εβδομάδας που το σώμα μου γίνεται καπνός και φεύγει..φευγει στον αέρα..στον ουρανό, στο διαστημα..Γίνεται αστέρι..σαν αυτά τα φωτεινά που βρίσκαμε καποτε στη παραλία..θυμάσαι..; Βραδάκι, σε μια παραλία μακρινή. Δεν λέγαμε που..πάντα μπαίναμε στ' αμάξι και κινούσαμε προς τη θάλασσα.. προς τη φυγή..εκεί που κρύβαμε τους φόβους μας και παίρναμε δύναμη για το άυριο..Σε θυμάμαι, μην μου κλαίς..σε θυμάμαι..και ξέρω ότι κλαίς..γιατί έχει πλυμμηρίσει το δωμάτιο..μια θάλασσα δάκρυα..κι ο βυθός δεν έχει πάτο..το διαστημά μου κάνει κύκλους γύρω απ'το υπερδιαστημα της αρρώστιας που κουβαλάω για χρόνια..

Ειπωθηκαν όλα..όλα..ό,τι είχα να πω το ειπα..λύτρωση..; Ίσως ένα βήμα πιο κοντά στη ζωή..αναβω ένα κερί και σου δείχνω τον δρόμο..Ετσι είναι η ζωη μάτια μου..και αυτό τον καταραμμένο χαρακτήρα κατάφερα να διαμορφώσω σε όσα δίσεχτα χρόνια μου έδωσε ο Θεός..γιατί τα υπόλοιπα ήτανε απλά μια συνήθεια..

κραταω μέρες και στιγμές
βαδίζοντας στον στίχο,
κοιμαμαι νύχτες βαρετές..
το κρύο να πετύχω..

σήμερα...

4 σχόλια:

in the sky είπε...

ολα ζουν αν θα θυμασαι
ξερω που εισαι-λες να κατσαμε διπλα διπλα στο λεωφορειο και να νιωθω ετσι εντονα αυτα που λες?
ισως να ναι που εχω βρεθει εκει.γινεται αστερι-"εσυ θα χεις αστερια που γελουν"-
σε θυμαμαι-ετσι λες ειναι η ζωη?
συνηθεια-κι οταν τα χρονια γινουν αιωνες?

πνευμα είπε...

...να του ζήτησω μονομιάς
την θλίψη να παγώσει
να φύγει ο πόνος μακριά
μήπως η καρδιά ξεδώσει.

Την καλησπέρα μου

Votsala sto pani είπε...

in the sky,

And that's the end and that's the start of it.
That's the whole and that's the part of it.
That's the high and that's the heart of it.
That's the long and that's the short of it.
That's the best and that's the test in it.
That's the doubt, the doubt,
the trust in it.
That's the sight and that's the sound of it.
That's the gift and that's the trick in it.

Αλήθεια, αυτή τη στιγμή δεν έβρισκα κάτι καλύτερο..

(twenty years, Placebo)

Votsala sto pani είπε...

πνεύμα,

να το κοιτάξω δυο φορές
και να το βαψω μαυρο
την ασπρη τη φιγούρα σου
στη μοναξιά μου να 'βρω..

μήπως ξεδώσει η καρδιά..

καλημέρα