Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2008

Παίζουμε..;


Σηκώνομαι και πεφτω..και ξανασηκώνομαι..μέχρι να φτάσω στον πάτο και να σε ξαναβρώ..κι όσο εγώ γράφω αριστουργήματα, γύρω μου πεφτουν οι νύχτες..καπου, καπως..κρεμομαι απο ένα διακόπτη σε μια σκηνή-τσίρκο. Ενα ποδήλατο, ένας ποδηλατης..κάνει κύκλους γύρω μου..μην κοιτάς..στο ξανάπα..δεν θελω να κοιτάς.. Δεν ξερω πως μοιαζω..μαλλον εχω γεράσει..ενας άνθρωπος με σημαδια περασμένα με τα χρόνια..

Πεφτει η νύχτα στο Παλερμο..ψάχνω απεγνωσμένα ν' ανοίξω τα ματια μου..να δώ..οι κανόνες το απαγορεύουν..μέχρι να ξημερώσει τα ματια μου θα'ναι κλειστα..και γύρω μου ο δολοφόνος σκοτώνει..καπου βαθιά παρακαλώ να'μαι το θύμα..γέλια.."΄μην μιλατε.." "σταματήστε.." "απαγορεύεται..".. εγκλωβισμένος σε μια υπόσταση ενος κρεββατιου..και στην άκρια καγκελα..σου 'χω πει ποτέ πως δεν έπεσα ποτέ απο ψηλα..; Στο πα..το θυμάμαι..Σ'αυτο το έργο άλλοι είναι θεατές ματια μου..Εγώ απλά κομπαρσος, κομπαρσος στη τρελλα που με τυλίγει και μου φτιάχνει στα μαλλια κοτσίδες..δεν μοιαζω με κορίτσι..περισσότερο σε παιχνίδι playmobil μοιαζω..αλλα στο πιο light..και τώρα..; τωρα τι κανουμε..; ...λες; θα δειξει..ποιος θα προδώσει πρώτος..κατηγορία και ξανα κατηγορία..τρισκαταρατη αρρώστια με γυμνά σωθικα..πάρε δύναμη..ζωγραφια μαυρόασπρη..κάτι με κρατάει στον πατό ξανα..κολλάω..ομορφη εικόνα στο μυαλό μου και ταξίδι θλιμμένο προσευχη..

και πάντα στο μυαλό στριφογυρίζει..helter skelter..

..και μια καινούργια μέρα ξημερώνει στο Παλερμο..

8 σχόλια:

in the sky είπε...

το Παλερμο ειναι μεσα μας
παιζουμε;μα αρκει να μεινουμε για παντα παιδια-αρκει να χρωματιζουμε την πραγματικοτητα διαστικτα και παραβατικα
*οι λαθος λεξεις παλι,και να ξερες τι μου θυμιζουν τα Παλερμο:):)

ILive2LoveMe είπε...

Κι αλλού ξημερώνει:Ρ
Φιλιά καλό Σ/Κ.

Votsala sto pani είπε...

in the sky,
είναι τόσο δύσκολα όλα που δεν μένει περιθώριο ομως..είτε πεθαίνεις είτε βρίσκεις τον δολοφόνο..κι αν χάσεις, περιμένεις να ξαναμοιράσουν τα χαρτιά..

Votsala sto pani είπε...

ilive2loveme,
ελπιδοφόρο..:)

καλη εβδομαδα..ερχομαι για επίσκεψη

in the sky είπε...

εγω φταιω που μου φαινονται επαναληπτικες οι ωρες που ξαναμοιραζονται τα χαρτια;οχι πες μου:(:(
και τοτε,βαφονται ολα γκρι μπλε κι ολο να φευγω θελω.

Votsala sto pani είπε...

in the sky,
έχουνε γίνει όλα επαναληψεις..μάλλον βιαστήκαμε να μεγαλώσουμε..φταιμε δεν φταιμε, το αποτέλεσμα θα ναι πάντα το ίδιο..

τα κεφάλια μέσα..!

πνευμα είπε...

Είναι όμορφα τα παιχίδια γιατί πάντα έχεις και δεύτερη ευκαιρία να κερδίσεις...

Την καλησπέρα μου.

Votsala sto pani είπε...

πνευμα,
είναι όμορφα τα παιχνίδια γιατί παντά ρισκάρεις να ηττηθείς..δευτερη ευκαιρία..; χρειάζεται χρόνος..

καλησπέρα κι απο μένα,
ερχομαι επίσκεψη