Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2008

And somehow..I knew..


μοναξιά μου, σιωπή μου..δεν έχω να πώ πια..σ'αυτά που δεν χωράνε αλλες λέξεις..κλείνω τα μάτια..

δεν ξέρω πως να σου μιλήσω και να μου δώσεις το χέρι..είσαι εκεί..; ακούς..; προσπαθω..! τ' ακούς..; μην πέσεις..δεν βρίσκω σκαλοπάτια ν'ανέβω..και πάνω απ' όλα, μην κοιτάς το σκουριασμένο μου μυαλό..δεν θέλω..αυτό με κρατάει σ'ενα κόσμο που ζητάει να είμαι παρον..και χάνω και χάνομαι..σε βρήκα χθές σ'ενα παγκακι να ζητιανευεις λίγη σιωπή..θες, δεν θές.. πάλι γυρίσες..σε βρήκα να ξαπλώνεις δίπλα στο μαξιλάρι μου και να κάνεις προσευχές..σ'ενα Θεό αλήτη, που πήρε φόρα και έσπασε τη πόρτα μου..και δεν φτιάχνεται ξέρεις..προχθές σου πήρα τόσα δώρα που σκεφτομαι πως θα χωρέσουν όλα μαζί σ'ένα δωμάτιο..κατι θα κανω..φτάνει να' ρθεις να τα παρεις..προσπαθω για ένα αυριο που μοιάζει τόσο αβέβαιο όσο ένα χρυσόψαρο να θυμηθεί το χθές..και δεν το θυμάμαι..πήρα ό,τι πήρα και έφτιαξα βαρκούλες..τις έριξα στο πηγάδι..δεν ήθελα να βλέπω να λιώνουν στη θάλασσα..

πάρε δύναμη απο μένα..θα σου χρειαστεί..θα τα πούμε ξέρεις..δεν χανόμαστε..δεν μπορεί..καπου θα σε βρώ και θα σου δώσω τα δύσκολα που ζήτησες..μόνο μην προσπαθήσεις πολυ, τις απαντήσεις τις εχω βρεί..

κρατα μοναξιά μου..σε περιμένει η σιωπή στην άκρη του δρόμου..

8 σχόλια:

Νεράιδα της βροχής είπε...

πόσες ανάσες χρειάζεται η σιωπή για να ουρλιάξει;

...

φιλιά βρόχινα...

in the sky είπε...

η σιωπη σπαει σε κομματια χιλια
σε μια ανασα
κι υστερα οι λαθος ανθρωποι αναμεσα μας,γεμιζουν μια μοναξια λανθανουσα και υπερβολικη
κανουμε το απλο διαολεμενα δυσκολο?
*εγω τις νυχτες δεν κοιμαμαι πια*

Votsala sto pani είπε...

νεραιδα της βροχής,

χρειαζεται οσες και το μυαλο να εκραγει..γιατι οταν ουρλιαξει η σιωπή, σαρώνει..

Votsala sto pani είπε...

αυτό ακριβώς ρωτάω και εγώ..και κανείς, μα κανείς δεν είναι σε θέση να μου απαντήσει..

εγω τις νυχτες δεν κοιμαμαι πια..κοιτάω το ταβανι και μετραω σιωπές..λαθος σιωπές διαλεξα ..

in the sky είπε...

λαθος?
και το σωστο τι χρωμα να εχει?
σιωπες
μετραω λανθανοντες εαυτους-ειμαι και δεν ειμαι
σε νιωθω
φταινε τα τραγουδια που μας πηραν απ το χερι;

Votsala sto pani είπε...

ξερω γω..κοκκινο, μωβ, μαυρο..δεν εχει σημασία..προτιμώ την άχρωμη, για να την χρωματίσω..(δεν το κανα ποτέ..)

κι αν είναι τα τραγουδια..είναι κι αυτα γραμμένα απο λαθος ανθρώπους, την λαθος στιγμή..

κι αν είναι όντως λαθη..τότε εγώ γιατί δεν γράφω τραγουδια..; ίσως να φταίνε..

πνευμα είπε...

We all know...somehow

Την καλησπέρα μου

Votsala sto pani είπε...

πάντα το ξέρουμε..μα πάντα το ζητάμε λες και δεν το μάθαμε ποτε..

καλησπέρα και απο μένα..