Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου 2008

Ξαπλώνοντας το βράδυ..


Ξαπλώνοντας το βράδυ βρίσκω χρόνια περασμένα σε όλα εκείνα που ποτέ δεν βρήκα τη δύναμη να σταθώ..Και κοιτάω το σκοτάδι να σκεπάζει τις εικόνες που έφτιαχνα κάποτε παιδί..Εκείνες τις εικόνες που πλέον με το ζόρι μπορώ έστω και για λίγο να ζήσω ξανά στο μυαλο μου. Ξαπλώνοντας το βράδυ περναω ξανά απο πρόσωπα. Νιώθω ξανά τα ξένα χέρια που κάποτε με χαιδεψαν, με νανούρισαν..Βλέπω ξανά τα ξένα μάτια που καποτε με κοίταξαν..Μυρίζομαι ξένα αρώματα, φέρνω στο στόμα μου τις γεύσεις των χειλιών..Και νιώθω κενό. Κενο που δεν μπόρεσα έστω και για μιά φορά να πάρω κάτι για μένα..Που έδωσα, που πάλεψα μα στο τέλος έφυγα. Δεν ξέρω πως μπορω να κρατήσω για μένα. Δεν έμαθα τον τρόπο. Ξαπλώνοντας το βράδυ θυμάμαι τις μέρες που κοίταζα τον ήλιο..εκείνες τις όμορφες μέρες που πλυμμήριζε το δωμάτιο φώς..εκείνες τις σπάνιες μέρες που ήτανε η ζωή μου γεμάτη ανθρώπους, δύναμη, πάθος..Και μου χει λείψει αυτό το παθος..Ξαπλώνοντας το βράδυ ταξιδεύω σε μέρη που δεν έζησα ακόμη. Ταξιδευω το μυαλό μου στη μέρα που θα ανοίξω τα μάτια μου και δίπλα μου θα είσαι εσύ. Οποιος και να σαι..Εσύ που θα με κρατήσεις αγκαλιά το βράδυ να κοιμηθούμε διπλα διπλα. Και εσύ θα είσαι η συνηθειά μου. Η μέρα μου, η νύχτα μου, το αλλό μου μισό..Ξαπλώνοντας το βράδυ παίρνω τη μέρα που πέρασε και την μαδάω. Την αποπλανω..Γιατί στη μέρα που πέρασε στάθηκαν δίπλα μου πρόσωπα. Και άκουσα γέλια, και κλαμα, και θυμο..Τα κάνω κολιέ και τα φοράω..Ξαπλώνοντας το βράδυ γελώ..γελώ με το ψέμα μου..Γελώ με το ψέμα των γύρω μου που έγινε ξαφνικά δυο φορές ψέμα..Ξαπλώνοντας το βράδυ σπαράζουν τα μέσα μου για όλα όσα δεν έφτασα ποτέ όταν ήμουνα μικρός και τώρα που μεγάλωσα απλά τα προσπερνάω..Δεν εχω αλλοθί πια..Ξαπλώνοντας το βράδυ κλαίω..κλαίω για τις μέρες που έζησα πριν αγαπήσω για πρώτη φορά..

2 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Μη κλαις γι αυτές. Ήταν πιο ξένοιαστες νομίζω.
Δεν είσαι άδειος, κενός. Κενός είναι αυτός που ποτέ δεν ένιωσε, κι εσύ είσαι καταιγισμός συναισθημάτων.
Τα φιλιά μου, καλό βράδυ:)

Votsala sto pani είπε...

ilive2loveme,

"..καμια φορα τα λογια με ριχνουν στα βαθια..και μενουν μεχρι αργα να μου θυμιζουν, κρυφη συντροφια περνάει και χάνεται..δώσε μου δύναμη να μείνω στην αρχή.." ΟΝΑΡ