Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2008

Κωδικος 1+1=3


λυπάμαι που πλέον μιλαώ με κωδικούς..Θέλω 1, δωσε μου 3 και σου δίνω 8..Σ'ενα πείραμα που η μόνη λύση είναι η θεωρία του χάους. Σε μια κατάσταση που το περισσότερο νερό εξατμίζεται όταν πέφτει κατω απ΄το 0..Κι αν το φύγεις απ'τη φωτιά πάλι αυτό θα εξατμίζεται..γιατί δεν έχει να κάνει με μόρια..Εχει να κάνει με ατομα..κι αν αυτά τα ατομα τρελλαίνονται για εξατμιση, τότε τι εχω να κανω εγω τελιωμένος "φυσικός". Μαλλον θα πρέπει ν' αλλαξω επάγγελμα.. 1+1 κάνουν 3 και 3+3 κάνουν 8.5 φίλη σιωπή. Κράτα το καλά αυτό στο μυαλό σου. Γιατί στο μυαλό μου αυτό λέει η θεωρία του χάους.

Δεν έχω λόγια άλλα..κωδικούς έχω μόνο..τους θές..;

4 σχόλια:

δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα είπε...

kalhspera..wraios o topos soy

ILive2LoveMe είπε...

Καλά , εσύ πες τους , και εμείς θα τους βάλουμε λόγια:)
Καλό βράδυ, φιλιά.

Votsala sto pani είπε...

δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα,

ευχαριστω πολυ..
σου χρωσταω επίσκεψη..

καλη σου μερα!

Votsala sto pani είπε...

ilive2loveme,
θα ανοιξω μια μέρα το κουτάκι..να χυθούν..στο πατωμα, στους τοίχους, στον αέρα..

φιλιά..