Κυριακή, 28 Σεπτεμβρίου 2008

To κέρμα


"Μα ενας αγγελος με βρηκε τα χαραματα.
Και στα σκαλια μιας εκκλησιας των περασματων,
μου δωσε αιμα για να πιω μου ταξε θαυματα
τα πλοια να ρθουνε των πιο τρελλων φευγατων..

Δεν το καταλαβα ποτε γιατι μου το δωσες
τα μαυρο χρωμα της ψυχης σου με δικαζει
το πανηγυρι στη ψυχη μου το φανερωσες
να βρισκουν σκυλοι να λυσσανε σαν βραδιαζει

Το μαυρο ρουχο που το φορεσες και γυμνωσες
οσα καλα στο παρελθον σου ειχες φτιαξει
αλλαξτο χρωμα, πες ποτε δεν το ξεδιπλωσες
δωσε υποσχεση ο χρονος μην αλλαξει

Μα ενας αγγελος με βρηκε τα χαραματα
και στα σκαλια μιας εκκλησιας μου δωσε κερμα
μου πε Ποτε σου στη ζωη δεν μου ξεπληρωσες
σ' οσα ποτε δεν ακολουθησες στο τερμα.."

6 σχόλια:

manolog3 είπε...

Δικο σου ειναι?? Η δευτερη στροφη παντως ειναι παααρα πολυ καλη!! :)

Καλησπερα και καλα να περνας!! :D

Votsala sto pani είπε...

manolog3,

ναι δικο μου..μετα απο καποια εντονη λογομαχια βγηκε κατι εντονο..

καλησπέρα και σε σένα :)

Νεράιδα της βροχής είπε...

κανείς δεν μπορεί να υποσχεθεί ο χρόνος να μην αλλάξει.κανείς δεν μπορεί να μη στάξει μαύρο. σε όλους μας αναλογεί μια ρουφηξιά αίμα...

κι αν μέχρι το τέρμα δεν φτάσουμε, ίσως κι ένα κέρμα να φταίει για όλα...

φιλιά βρόχινα...

ILive2LoveMe είπε...

Είναι τέλειο!:) Φιλιά καλό μήνα.

Votsala sto pani είπε...

νεραιδα της βροχής,
αξίζει παρολα αυτά να κατσεις και να μετρήσεις μια μέρα ό,τι έχεις στο σακουλάκι σου..μόνο έτσι έρχεται η λύτρωση..

καλη σου μέρα :)

Votsala sto pani είπε...

ilive2loveme,
ευχαριστώ πολύ, έρχομαι επισκεψη..:)