Σάββατο, 6 Σεπτεμβρίου 2008

COLDPLAY "Viva la Vida Tour"...Μια νύχτα μαγική...




Αφιερωμένο σε όλους όσους έχω στην καρδιά μου και στο μυαλό μου..Να 'σαστε πάντα καλα, να προσέχετε τους εαυτούς σας και πάνω απ' όλα να ζείτε την κάθε στιγμή σαν να'ναι η τελευταία...

Μπράβο στους Coldplay για την μαγική βραδιά που μου χάρισαν σε μια τόσο όμορφη πόλη..Είδα, έζησα, ένιωσα, πήρα...Ευχαριστώ...


"Those who are dead, are not dead
They’re just living in my head
And since I fell for that spell
I am living there as well...

Time is so short and I’m sure
There must be something more..."


COLDPLAY, "Viva la Vida Tour" - Lyon 04/09/2008 Halle Tony Garnier

2 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Όμορφοι στίχοι :) Πάντα μου άρεσαν οι coldplay, όχι σε όλα τους, αλλά σε πολλά. Να είσαι κι εσύ πάντα καλά. Και τα πάθη σου:)
Φιλιά καλό απόγευμα.

Albus Genius είπε...

Τα πάντα ζούν στου νού μας το δρόμο, θησαυρός για όσες μέρες λέμε καλημέρα, σ' αυτό το μικρό περιθώριό μας που μας χωρίζει από το τέλος ή από το μύθο του τέλους όπως πιστεύει ο καθένας.