Κυριακή, 14 Σεπτεμβρίου 2008

Ανοίξαμε τις πόρτες

Ψες βραδυ μαλλωσα με την μοναξια. Τις έδωσα δυο χαστούκια και κοκκίνησαν τα μάγουλα. Δεν είμαι σίγουρος ακόμη γιατί κάνω όλα όσα κάνω. Δεν είναι ότι σε έχω ανάγκη. κάποια πράγματα ξέρω πως πρέπει να τα κρατάω για μένα..Δεν ξεχνάω λόγια. Παρα μόνο είκονες. Και αυτό με συγχίζει λίγο...Ηπια πολύ, ξέρασα παντού. Και κάπου εκέι ξέρασα και την μοναξιά μου. Ίσως ήτανε καιρός..Δεν ξέρω πως, πότε, γιατί, που. Μάλλον ούτε και η ίδια με ρώτησε. Βρήκε περισσότερο να μου πεί πως με βαρέθηκε και μου έκανε μούτρα. Τι να θελε όμως να μου πεί..Σε πήρα τηλέφωνο. Τηλέφωνα μάλλον..Δεν το θυμάμαι, στ΄ορκίζομαι.. Κάπου στη σύγχιση και τον πανικό είδα την εικόνα σου. Χόρευες μ΄ενα ρυθμό τρελλό..Σαν μεθυσμένη ήσουνα..Σε πήρα τηλέφωνο να δω τι κάνεις μαλλον. Σου άφησα τρία μυνήματα στο φωνοκιβώτιο και αυτό ήταν. Σωριάστηκα στο μπανιο. Εσπασαν την πόρτα να με βγάλουν. Αχ μ'αυτή την πόρτα. Ητανε η δευτερη φορα ξέρεις. Σαν ταινία έγιναν όλα. Και μην ανησυχεις...Θα τη φτιάξω, κάποτε θα μπαίνουμε μέσα και θα μπορούμε να κλειδώνουμε..Οσο για το αλκοολ..Πφφφ. Παιχνιδάκι. Λες και έπινα νερό με το καλαμάκι. Κάπου σταμάτησα βέβαια. Ασε που το πρωί βρήκα εμετό στην μπανιέρα. Αυτό πάλι τί ήτανε..Αχχχ Θεε μου, πόσα θα δουν τα ματάκια μας. Λοιπόν σ'αφήνω, με περιμένει ο ύπνος..Μην μου πείς τίποτα.. Μαθυσμένος είμαι ακόμα...

Καληνύχτα, και που σαι..μην χανόμαστε..

7 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Τι έγινε?:) Ήπιαμε λιγάκι παραπάνω? Άντε καλά , αλλά ο πονοκέφαλος πως υποφέρεται την επόμενη μέρα...
Φιλιά καλό βράδυ:)

πνευμα είπε...

Πολύ όμορφο το κείμενο σου

Καλό Φθινόπωρο

Ένα πνεύμα

lena_zip είπε...

Αφού βλέπεις ότι δε σε σηκώνει το ρημάδι...τι το πίνεις;

Votsala sto pani είπε...

ilive2loveme,
αχ και να ητανε λιγακι..ευτυχως δηλαδη που ημουνα στο σπιτι..! ευτυχως απο πονοκεφαλο πήγαμε καλα..οσο για το στομαχι..στην υγεια μας..!

Votsala sto pani είπε...

πνευμα,
ευχαριστώ πολυ..σου χρωστάω επίσκεψη!

Καλο Φθινόπωρο και καλή συνέχεια..!

Votsala sto pani είπε...

lena_zip,
αυτό είναι κάτι που δεν έχω απάντηση να σου δώσω..είναι απο τα απαγορευμένα που έχουμε μέσα μέσα ανάγκη..! και πίστεψε με δεν είχα πιεί λίγο, είχαμε χάσει τον έλεγχο..

ίσως η τελευταία φορά..! καλή σου μέρα!

lena_zip είπε...

Ίσως να μην είναι η τελευταία φορά αλλά αν ήθελες να πονέσεις τον εαυτό σου, πίστεψέ με θα πόναγε πιο πολύ το να είσαι νηφάλιος και να τα σκέφτεσαι. Αν ήθελες να ξεχάσεις, να που τα θυμάσαι ακόμα. Οπότε τσάμπα ο εμέτος και η αδιαθεσία την άλλη μέρα. Να προσέχεις. Φιλιά πολλά.