Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2008

Μ’ ένα φεγγάρι άγνωστο
σε σένα θα γυρίσω
μες απ’ το φώς των αστεριών
το δάκρυ σου να σβήσω

Θα σου μιλήσω για ζωή
θα φτιάξω τις εικόνες
θα στις χαρίσω μάτια μου
ν’ αλλάξεις τους κανόνες

Δύσκολα χρόνια μα εγώ θα ‘μαι εδώ
του πόνου το δάκρυ σου ποτέ να μην δω
σ’ ένα παιχνίδι άστοχο, τρελό και μεθυσμένο
θα σου χαρίζω όνειρα, στο πλάι σου θα μένω

Το πιο κρυστάλλινο σου γέλιο χάρισέ μου
να ‘μια στην σκέψη σου τραγούδι κάποιου ανέμου
να σου μιλώ με της σιωπής το χρώμα
για όσα όμορφα δεν ήρθανε ακόμα

Συνέχισε τον δρόμο σου, άνοιξε τα φτερά σου
κι όσα σου ‘δωσε η ζωή κράτα τα φυλαχτά σου
Με αριθμούς και γράμματα ταυτότητα μην φτιάξεις
Θυμάμαι στο ‘πα μια φορά, ποτέ να μην αλλάξεις

Γιατί είσαι αυτό που δεν μπορώ
και είμαι αυτό που ξέρεις
σου δίνω κάτι που ζητάς
και εσύ μου το προσφέρεις

Στίχοι: Α - Τ Μουσική: Κ

Αφιερωμένο σε κάποιες φάτσες που μπήκαν στην ζωή μου απρόσμενα, απο το πουθενά και όλοι μαζί χαράξαμε πορεία..Μακάρι να είσαστε πάντα καλά και να χαμογελάτε..Σας έχω στην καρδιά μου και στο μυαλό μου..! Καλό ταξίδι σε όλους, καλές διακοπές και θα τα πούμε σύντομα στα μέρη που συνηθίσαμε να περνάμε ώρες κουβέντας και τρέλλας..! Σας ευχαριστώ για όλα..

8 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Καλά ταξίδια και όμορφα να έχουμε πάντα. Και να ξέρουμε πως η καρδιά και το μοίρασμα είναι σημείο συνάντησης της ψυχής. Καλό καλοκαίρι να έχουμε και να περάσουμε όμορφα.
Πολλά φιλιά , καλημέρα.

Votsala sto pani είπε...

Οι ευχές σου είμαι σίγουρος θα γίνουν πραγματικότητα! φτάνει να έχουμε την διάθεση, ό,τι και να έρθει στον δρόμο μας να το δεχτούμε και να το αποδεχτούμε..!

καλημερα και σε σένα! Φιλουθκια! :)

πνευμα είπε...

Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου.

Γεμάτη ελπίδα και ούριους ανέμους.

Είθε πάντα να είσαι έτσι!

Την καλησπέρα μου.

lena_zip είπε...

Είσαι τυχερός. Η δική μου η ζωή ήταν άδικη με μένα μέχρι τώρα. Όσοι άνθρωποι έμπαιναν σε αυτή μου αποδείκνυαν τελικά ότι δεν το αξίζουν. Μόνο ένας μπήκε και έμεινε και ελπίζω και εύχομαι να μείνει για πολύ. Να είσαι ανοιχτός αλλά προσεκτικός με τους ανθρώπους. Και μακάρι να βρεις στη ζωή αυτό που σου αξίζει.

Votsala sto pani είπε...

πνευμα,
ευχομαι με όλη μου την καρδιά το ίδιο..πραγματικα τους έχω ανάγκη, ειδικά στην συγκεκριμένη φαση της ζωής μου..ακόμα και με τα "κακά" τους..!

καλησπέρα!

Votsala sto pani είπε...

lena_zip,
δεν ξέρω κατα πόσο η ζωή ήταν άδική μαζί σου ή κατα πόσο τελικά θα έπρεπε να νιώθεις ευχαριστημένη μαζί της που σε προστάτεψε απο ανθρώπους που δεν άξιζαν έστω και λίγο την φιλία σου..κανείς δεν είναι ο ιδανικός για μας σ'αυτή τη ζωή ή τουλαχιστον έτσι νιώθουμε γιατί πολύ απλά έχουμε τον πύχη ψηλά..δεν το λέω για σένα, το λέω γενικότερα..δεν ξέρω αν μπορώ να σε κάνω να καταλάβεις..! ίσως να χρειάζεται να ξεκινήσουμε για μια φορά επιτέλους απο τα εύκολα και να καταλήξουμε στα δύσκολα με το πέρασμα του χρόνου..

την καλησπέρα και ευχαριστώ που πέρασες απο δω..! σου χρωστάω μια επίσκεψη!

lena_zip είπε...

Α δεν έχω παράπονο. Οι 3-4 άνθρωποι που είναι δίπλα μου είναι ουσιαστικά ακόμα κι αν δεν τους βλέπω συχνά. Έμαθα πολλά όμως διότι όλες οι "ατυχίες" ήρθαν όταν εγώ διαμόρφωνα χαρακτήρα. Στην εφηβεία δηλαδή.

Ευχαριστώ για τα λόγια σου και μην αγχώνεσαι για την επίσκεψη. Όποτε και αν έχεις χρόνο και διάθεση.

Sideras είπε...

Πέρασα να σου ρίξω ένα βότσαλο στο πανί σου. Γραφείς πολύ όμορφα συνέχισε έτσι να μας ταξιδεύεις . Είναι καλά να κρατάς και ημερολόγιο αν δεν το κάνεις ,πιστεύω .Η άποψη μου είναι, ότι η ποίηση σου είναι πολύ αυθόρμητη, συναίσθημα της στιγμής , μα με αντίλαλο δυνατό σε ‘μας. Γι’ αυτό και έχει αξία ,και είναι πιο κατανοητή πιο πολύ από όσο νομίζεις.
Τώρα για το ποίημα επειδή νιώθω μια μυρωδιά πλαστικού που φλέγεται από αυτό (,φταίει η φωτογραφία της επικεφαλίδας του μπλοκ με τον φλεγόμενο κούκλο ίσως), θα αρκεστώ στο να πω καλέ φίλε ότι έδωσες το μήνυμα ,έτσι πρωσικά πιστεύω ,της πίστης αλλά και της καταδίκης. Αυτό το φως μπορεί και να είναι τεχνητό; Εσύ θα το ανακαλύψεις ,εσύ θα το αποκαλύψεις.

Σιδερένια καλημέρα