Τρίτη, 13 Μαΐου 2008

Κιτρινα απογευματα...(σαν ονειρα..)


Κιτρινα απογεύματα..Σαν κι αυτά που έφτιαχνα στο μυαλό μου. Δεν πηρα δύναμη ποτέ από κανένα..Μόνο έδινα..Μα κάποια στιγμή στέρεψα..Εσβησα..Δεν κοιτάω πίσω πια..

Τα βράδια ξαπλώνω και νιώθω το φως να μ’ αγγίζει…Κατεβαίνει στον λαιμό μου και χαϊδεύει το στήθος μου…Κάνει κύκλους στην κοιλιά μου…Περνάει στον ομφαλό και χύνεται μέσα μου...Κυλάει στις αρτηρίες μου, γίνεται αίμα μου…Όλα αυτά τα χρόνια…Ταχύτητα φωτός…

Τα πιο παράξενα παιχνίδια μου τα ‘παιξε η μοίρα όταν ήμουνα ακόμα παιδι…Τότε που δεν είχα την δύναμη.. Τώρα πια μ’ έχει ξεχάσει…Δεν μου χτυπάει την πόρτα. Με βαρέθηκε. Μπούχτησε μου είχε πει ένα βράδυ που στις προσευχές μου την καλουσα…Τώρα πια νιώθω καλά. Συμβιβάστηκα…Δύσκολο δεν είναι να σε χτυπάει η μοίρα αλλά να την χτυπάς εσύ για να σ’αλλάξει…

Τώρα πια βγαίνω μόνο νύχτα. Σαν τα στοιχειά.. . Φοράω τον γκρί μανδύα που λατρεψα τόσο και περπατάω στους διαδρόμους. Μια στο μυαλό μου και μια στα δικά σας…Μην με φοβάστε…Κακό δεν κάνω…Απλά μουδιάζω λίγο την καρδιά και κάνω το αίμα χρυσόσκονη…Την φυλάω στο μπλέ μου σακουλάκι και την φέρνω στα μάτια μου..Μετά..μετά βγαίνει ο ήλιος και χάνομαι…αποσύρομαι στα ενδότερα..

Τώρα πια βγαίνω μόνο τα βράδυα…Σαν ένα παιχνίδι παιδικο μα απαγορευμένο..Δεν κοροιδεύω τη ζωή..μόνο το σώμα μου, την καρδιά μου…Εγώ βγαίνω τα βράδυα και κάνω λιμνούλες από ασημι…Να κολυμπάω…

Αγαπάω τα κίτρινα απογευματα…Αυτά που δεν πετούν τα πουλιά στον ουρανό..Που οι πεταλούδες καίνε τα φτερά τους για να πέσουν στο νερό…Αυτά που δεν θέλω να πετάξω μα να κάνω βουτιά στο κενό της ψυχής μου…

Λατρεύω τα κίτρινα απογευματα…

8 σχόλια:

όλα θα πάνε καλά... είπε...

Καλησπέρα!
Δεν ξέρω γιατί,τα λόγια σου μου θύμισαν το τραγούδι του Χρήστου Δάντη "Το παλιό μου παλτό"(το αγαπώ πολύ αυτό το τραγούδι).Ίσως και λόγω του γκρι μανδύα που ντύνεσαι τις νύχτες το σκέφτηκα.

Votsala sto pani είπε...

ολα θα πανε καλα,
δεν το είχα σκεφτει έτσι όταν το εγραφα..αλλα τωρα που το λες, ναι υπάρχει μια ίδια έννοια και στα λόγια..

καλημερα!!

ILive2LoveMe είπε...

Στις λιμνούλες σου από ασήμι, δοκίμασε να ρίξεις λίγα ροδοπέταλα, εγώ θα επελέγα το βαθύ κόκκινο σαν χρώμα, εσύ δώστους ότι χρώμα θέλεις. Μέχρι τα κίτρινα απογεύματα να έχουν κι αυτά μια ζεστασιά. Καλό βράδυ , πολλά φιλιά , κι εύχομαι μια όμορφη μέρα να έχεις επίσης.

Angel Vs Life είπε...

ta vradia ti xroma exoun?

Νεράιδα της βροχής είπε...

βγαίνω νύχτα μαζί με κάτι λάμψεις απ' τα απόνερα.χωρίς μανδύα. μόνο με μια κάπα ξεφτισμένη. μαύρη κι αυτή για να μη φαίνομαι. μόνο έτσι βλέπω αυτά που θέλω να δω κι όχι αυτά που μου δείχνουν...

νύχτα μάγισσα με δυο χούφτες αστέρια. εκεί, στις λούμπες που τσαλαβουτώ και γεμίζω κρύο. εκεί, στο σκοτάδι που μόνο αυτό ξέρει να τυλίγει όλες σου τις αισθήσεις...

γιατί κανείς δεν ξέρει να φτάνει τόσο βαθειά...

φιλιά βρόχινα...

Votsala sto pani είπε...

ilive2loveme,
φοβαμαι μηπως και χάσουν την αξια τους μετα..θελουν κοπο να γινουν απο κιτρινες ασημιές ξερεις...ισως πιο μετά να πάρουν αλλο χρώμα, δεν ξέρω..:)

angle vs life,
αυτό χρειάζεται να ψάξεις στην καρδιά σου..ίσως εκεί να βρείς το χρώμα που σου ταιριάζει angel..!

Votsala sto pani είπε...

νεραϊδα τησ βροχής,

"..κατέβασα το βλέμμα και αγνάντεψα την θάλασσα στα σκοτεινά.. Μόνο έτσι μπορούσα να νιώσω έστω και για λίγο την ψυχή μου.. Στο σκοτάδι..εκεί που αγγίζεις το κενό, που μυρίζεις την αδιαφορία, που γεύεσαι το τίποτα.."
(30 Ιουλιου 2007, Αν ηξερες που να με βρεις θα αγγιζες τ'αστέρια)

Votsala sto pani είπε...

καλησπέρα σε όλους..! φιλιά πολλά..!