Κυριακή, 6 Απριλίου 2008

Μετα απο πρόσκληση της αγαπημένης ilive2loveme, παραθέτω και εγώ την δική μου προσπάθεια για ένα χαικού..το δευτερο παιχνίδι δεν θα το παίξω επειδη μου είναι γνωστό το συγκρότημα που μου έβγαλε και δεν μ'αρέσει καθόλου μα καθόλου..!


Παιχνίδι:

(Τα χαϊκού είναι είδος ποίησης που πρωτοεμφανίστηκε στην Ιαπωνία το δέκατο έκτο αιώνα και υιοθετήθηκε στην Ευρώπη στις αρχές του εικοστού. Στην αυθεντική στιχουργική μορφή τους, είναι μικρά ποιήματα από 17 συλλαβές σε ένα ενιαίο στίχο. Στα χαϊκού σημαντική θέση έχουν η φύση, οι εποχές και τα χρώματα, η ομορφιά των λέξεων και των αντιθέσεων, ενώ το νόημα κάποιες φορές αποκτά δευτερεύουσα σημασία. Στην Ευρωπαϊκή εκδοχή τους συνήθως υποδιαιρούνται σε 3 στίχους από 5, 7 και 5 συλλαβες.)Φεύγει Στον Ουρανό


ΘΡΥΨΑΛΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΜΟΥ

ΑΝΘΙΣΑΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ

ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΕΜΑΤΟ ΑΠΟ ΦΩΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ



Καλώ και εγώ με την σειρά μου τους: Angel vs Life, Silent Enigma, Wolfgirl και Through the shadows να φτιαξουν ,αν θέλουν, το δικό τους χαικού..! Καλησπέρα σε όλους!

3 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Καλησπέρα γλυκέ μου, πολύ όμορφο είναι το χαϊκού σου, αν και εγώ προσωπικά δεν είμαι και τόσο familiar μα τα χαϊκού. Είναι όμως κομμάτι σου, και αυτό το κάνει όμορφο!
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση:) Καλό απόγευμα , πολλά φιλιά!

Monitor de LCD είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

όλα θα πάνε καλά... είπε...

Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την πρόσκληση!


Αίνιγμα τα μάτια σου
για να μιλήσουν
περιμένουν την αυγή.