Πέμπτη, 10 Απριλίου 2008

Μάγισσες νύχτες...


Εχω ανάγκη να το ακούσω..κοιτάζω τα χείλια σου..νιώθω το κορμί μου να παραλύει..πες το..

Εχω ζήσει το αύριο καλύτερα απ’το χθές και δεν βρίσκω περιθώρια..Τα μάτια σου κρατάνε τον κόσμο μου σε μια κλωστή και σου ‘δωσα την λεπίδα φυλαχτό..Κράτα την και κάνε τα ζωή μου κομμάτια…Κι αν τύχει κάποτε να πετάξεις, μην με πάρεις μαζί σου…Κόψε την και άσε με να πέσω..Γιατί το πέταγμα σου το φοβάμαι…Σκοτάδι…Δένω τα μάτια και παίζω τυφλόμυγα…Σαν παιδί…Και κλαίω για μένα και την χαμένη μου αθωότητα…Δεν βρίσκω γυρισμο, δεν βρίσκω πόρτες..Μονο παράθυρα σπασμένα. Κήπους απότιστους…

Δεν φοβάμαι…Ξέρεις, το σκοτάδι φοβάμαι…λίγο μόνο…Τις νύχτες κρύβομουνα στα πεύκα, έπαιζα με τα φύλλα που σκιρτούν και σπάνε την σιωπή…παρηγορούσα τις μάγισσες… «Αν βρείς αγάπη ν’ αγαπάς, σαν αίμα σου να την πονάς…» τους έλεγα…μα δεν μ’ ακούσανε…Και πνίγηκαν στο ψέμα…Εφτιαξαν ξορκια και τρύπησαν καρδιές…Δεν πονάνε πια ξέρεις…Τις κάψαμε, θυμάσαι…; Μαζί, τις κάψαμε…Μα…δεν κρύψαμε τα σπίρτα…

Δεν έκλαψα για την ομορφια μου ακόμη..

Δεν έκλαψα…

8 σχόλια:

Νεράιδα της βροχής είπε...

μάγισσα η νύχτα με πέπλο της τ' αστέρια...

...κι αν θέλει να τη φοβούνται, είναι κι αυτό μέρος της γοητείας της...

θυμάσαι; γοητεία...

...ναι, υπάρχει...

...κάπου...

Φιλιά βρόχινα...

ILive2LoveMe είπε...

Κρύψε τα σπίρτα γλυκέ μου. Τίποτα δεν πρέπει να καίγεται , γιατί κι αυτά που θέλουμε να ξορκίσουμε... κι αυτά σε κάτι μας βοηθάνε. Δεν καίμε τίποτα, κι αν τύχει και βρέθουμε στις φλόγες , προσπαθούμε να βγούμε. Όχι αλώβητοι, αλλά με όσο δυνατόν λιγότερα εγκαύματα. Και να τα κάνουμε καλά όσο πιο γρήγορα γίνεται. Κι αν χρειαστεί να ανάψουμε εμείς τη φωτιά, ε τότε... οι νεράιδες δακρύζουν κι αυτές όπως η Παναγιά μας. Και το δάκρυ γίνεται λέμβος και σωνόμαστε. Σαν μια Θεία λειτουργία που γίνεται προσωπικά για τον καθένα, όχι για να τον λυτρώση , αυτό δεν γίνεται, αλλά για να τον βοηθήσει να πάει πιο πέρα. Σαν το ανάσασμα των Αγγέλων που είναι σαν να σου δίνει πίσω τη πνοή.
Βγάλε έξω ότι νιώθεις, ένα Άγγελος σε περιμένει στη γωνία. Καλό βράδυ γλυκέ μου, Φιλιά.

prasino liker είπε...

Ολα θα πρεπει να τα ζησεις.Ετσι ειναι φιλε μου.Στην διαδρομη πολλα αλλαζουν .Εκει ψαξε για τις νεραιδες που με το μαγικο ραβδακι τους, θα αλλαξουν την ζωη σου.

όλα θα πάνε καλά... είπε...

Eγώ μιλώ με προσευχές...
Μου θύμισες τα ωραία λόγια του τραγουδιού.
Δεν ξέρω πώς θα μπορούσες να παρηγορηθείς,πάντως αξίζει να προσπαθήσεις και σίγουρα μετά θα είσαι πιο "πλούσιος",θα έχεις ωριμάσει.Ωριμότητα χωρίς πόνο γίνεται;;;

Votsala sto pani είπε...

αργησα λίγο να απαντήσω αλλά νομίζω αυτό το διάστημα χρειάστηκε να μείνω λίγο μακριά απ' όλα..

νεραιδα της βροχής,
πρωτα απ'όλα καλωσόρισες! ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια..σε άλλη φάση της ζωής μου θα σου έλεγα άλλα..απλά τώρα ξέρω, ναι..υπάρχει γοητεία..την βλέπω..:)

ilive2loveme,
πάντα εκέι στην γωνία θα βρίσκεται ο άγγελος..ο δικός μας προσωπικός άγγελος, όποιος και να'ναι αυτός..φτάνει δεχτούμε ότι όλα είναι πιθανά στην ζωή και πως όλα έχουν τον σκοπός τους..


πρασινο λικέρ,
αυτό θα κάνω, θα ψάξω για νεραιδες..! ευχαριστώ..:)

ολα θα πανε καλα,
ήδη νιώθω διαφορετικά, ίσως να χρειαζότανε όλο αυτό για να νιώσω καλύτερα με μενα..

καλησπέρα σε όλους, να'στε καλα και στέλνω πολλά πολλά φιλιά..:)

Dumuro είπε...

See Please Here

ILive2LoveMe είπε...

Καλήσπερα, μια επίσκεψη για να σου ευχηθώ Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Ότι καλύτερο για σένα, και την οικογένεια σου γλυκέ μου. Και μακάρι όλα τα καλά να αναστηθούν και μέσα μας! Φιλιά πολλά!

Wolfgirl είπε...

Χρηστός Ανέστη γλυκέ μου ...... Χρόνια πολλά και καλά πάντα με υγεία και χαρά....