Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2008

Κενός...


Δεν ήξερα τι να σου γράψω..Δεν έχω πια φωνή..Περιμένω μέρα με την μέρα ένα σημάδι απο σένα...Ίσως να κάνω λάθος, αλλά ας μου εξηγήσει κάποιος επιτέλους γιατί πονάω τόσο πολύ..Όταν σε χάνω, χάνω την ίδια μου την ζωή...Δεν υπερβάλλω..Έκανα τα πάντα για σένα και το ξέρεις..Είμαι εδώ και σε περιμένω να φανείς στην άκρη του δρόμου..να μου δώσεις ελπίδα...

Για σένα απόψε διαλέγω λίγα στιχάκια απο το αγαπημένο μου συγκρότημα και σου τα αφιερώνω...

"Τhere's a part in me you'll never know
the only thing I'll never show

Hopelessly I'll love you endlessly..
hopelessly I'll give you everything..
but I won't give you up...
I won't let you down
and I won't leave you falling
If the moment ever comes..." (Endlessly/MUSE)

16 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Καλημέρα κι εδώ:) Τι να πω, απλά έτσι είναι αυτά πονάνε... αλλά κι ο πόνος δεν είναι κακός, μας μαθαίνουμε.Και ωριμάζουμε, σαν το παλιό καλό κρασί.Κι όταν όλα περάσουν χαμογελάμε, καμιά φορά δεν μπορούμε να πιστέψουμε πως εμείς ήμασταν που πονούσαν τόσο.. Έτσι είναι ο πόνος, παρεάκι μας κι αυτός, έχει κι αυτός τη θέση του στον δικό μας κόσμο.Εύχομε να περάσει σύντομα ότι κι αν είναι. Μόνο μην κάθεσαι ακίνητος, προχώρα, όπως λέει η Αλκυόνη Παπαδάκη σ'ενα βιβλίο της, "όταν κινείσε δεν είσαι εύκολος στόχος αγάπη μου", έτσι λοιπόν ξεκίνα και κάνε τον πόνο σου να μη βρίσκει στόχο. Καλή σου μέρα, φιλιά

Wolfgirl είπε...

Κουράγιο....Και μην σταναχωριέσε... Το ίδιο έχω πάθει κι εγώ και τώρα παλεύω να το ξεπεράσω... Είναι δύσκολο αλλά έχουμε την δύναμη... Έτσι πιστεύω φίλε μου... Μήν κοιτάς ποτέ πίσω... Μην κοιτάς ποτέ το παρελθόν που πονά... Κοίτα το σήμερα κοίτα το αύριο πάντως όχι το παρελθόν... Είναι το καλήτερο φίλτρο να ζεις την κάθε στιγμή... Απλά να μην σκέφτεσε αυτα που σε πληγώνουν... Αντιμετώπησέ τα με ένα γλυκό χαμόγελο... Πες πως έχεις την δύναμη και τίποτα δεν θα σε πάρει απο κάτω... Στην ίδια φάση είμαι κι εγώ και σε καταλαβένω...Φιλάκια πολλά!!!

Wolfgirl!

Votsala sto pani είπε...

ilive2love,
γενικά δεν είμαι άνθρωπος πεσιμιστής..! Μ'αρέσει να κάνω σχέδια για το μέλλον, να προσπαθώ να γίνομαι όλο και καλύτερος..Ισως αυτό να με πειράζει περισσότερο όταν φτάνω με την σύντροφό μου σε τέτοιο σημείο..Ελπίζω στο καλύτερο και όπως δείχνουν τα πράγματα όλα θα πάνε καλα..:)

Ευχαριστώ για την επίσκεψη και σου έυχομαι να έχεις μια καλή μέρα!

wolfgirl,
Καλωσόρισες και εσύ :)
Το χαμόγελο ζωντανεύει..Νομίζω θα ακολουθήσω την συμβουλή σου! Νιώθω όμορφα όταν ακούω λογια σαν τα δικά σου..Ειδικά όταν λές πως περνάς τα ίδια..! Καλή υπομονή και καλή συνέχεια! Υπόσχομαι να ανταποδώσω την επίσκεψη :)

ILive2LoveMe είπε...

Όχι δεν λέω πως είσαι πεσιμιστής. Μάλλον πέρασα πριν από το ίδιο 'τρυπάκι" και όχι μόνο μια φορά, ξέρω πως πονάει. Ίσως και να το περνάω τώρα επίσης μόνο που τώρα σκέφτομε ίσως ίσως λιγάκι πιο διαφορετικά. Αυτό δεν σημαίνε μηδενισμό του πόνου. Απλά, αν αυτός που με αγαπάει με νοιάζεται πρέπει να κανεί κάτι επίσης, έστω κι αν το 'λάθος' το έκανα εγώ, να μου δείξει κατανόηση. Ωραία τα λάθη μας,και τα ελλατώματα μας , αλλά να τα δεχόμαστε και στον άλλον, γιατί διαφορετικά κάτι χάνουμε από τον εαυτό μας. Εύχομε να σου πάνε όλα καλά, και να χαμογελάς πάντα :)

kat. είπε...

θεωρώ οτι κάτι τέτοιες στιγμές μόνο κενός δεν θα μπορούσες να νιώθεις! θα έπρεπε να αισθάνεσαι γεμάτος, πλήρης και ας μην είναι κοντά σου (αν και ελπίζω μέχρι αυτή την ώρα που σου καταθέτω το comment μου, να είναι πλέον πιο κοντά σου από ποτέ).
και ξέρεις γιατί; γιατί νιώθεις.. είναι και αυτά συναισθήματα που σου επιτρέπουν να φωνάξεις στον εαυτό σου οτι είσαι ζωντανός!!!
όλα καλά!

Votsala sto pani είπε...

ilive2loveme,
Εχεις απόλυτο δίκαιο και μακάρι πάντα στις σχέσεις να σκεφτονταν όλοι έτσι..!

kat.,
σιγά σιγά και εγώ αυτό συνειδητοποιώ..πως αν δεν περάσεις απο δύσκολα δεν θα μπορέσεις να απολαύσεις τις ομορφες και απλές στιγμές μετά..Γιατί πολύ απλά δεν θα υπάρχει μέτρο σύγκρισης..!

καλησπέρααα

if.. ιγένεια είπε...

Θα περάσει κι αυτό..

Votsala sto pani είπε...

Το ξέρω..:) όλα καλά και ελπίζω αυτή την φορά για τα καλά..!

καλησπέρα!

manolog3 είπε...

Εγω συμφωνω απολυτα με το σχολι της kat. Ειναι ωραιο να νιωθεις και να εχεις αισθηματα για καποιο αλλο ατομο. Αλλωστε μην ξεχνας πως τα αισθηματα και την σκεψη μας την δινουνμε ανιδιοτελως γιατι γουσταρουμε δεν μας νοιαζει αν θα παρουμε κατι ή οχι...μας νοιαζει απλα να προσφαιρουμε.

Ολα τα πραγματα ειναι περαστικα στη ζωη και ολα ειναι μικρα ή μεγαλα ταξιδια, καποια αλλα τελειωνουν νωρις καποια αλλα πιο αργα. Αυτο που πρεπει να κανουμε εμεις ειναι να ειμαστε συνεχως ετοιμοι για το επομενο!!

Votsala sto pani είπε...

Μα το δύσκολο δεν είναι το επόμενο που θα έρθει αλλά η διαδικασία μέχρι να νιώσεις ξανά έτοιμος να το ζήσεις..! Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγω!

καλημέρα..!

Angel Vs Life είπε...

i authypovoli einai panta epikindyni...

Votsala sto pani είπε...

Αν κατάλαβα καλά μιλάς περίπου για το "ο έρωτας ξεπερνιέται με έρωτα"; Αν είναι όντως αυτό εννοείς τότε συμφωνώ απολύτως..

καλησπέρα angel!

Akinol είπε...

See here or here

όλα θα πάνε καλά... είπε...

Λοιπόν,εγώ πέρασα από εδώ για να ξορκίσω το κακό και να σου φέρω τύχη με το nickname μου!
Φίλε μου,όλα θα πάνε καλά!
Τουλάχιστον στο εύχομαι.Άσχημο να βασανίζεσαι.Ξέρω πώς είναι.

Votsala sto pani είπε...

ολα θα πάνε καλά,
ευχαριστώ για την επίσκεψη και χαίρομαι που αφήνεις πάντα αυτή την αισιοδοξία σου κάθε φορά..Να ΄σαι καλα..!

καλησπέρα :)

όλα θα πάνε καλά... είπε...

Να σαι καλά!