Κυριακή, 30 Μαρτίου 2008

Μουτζώθηκα..κακό είναι..;

Διαβάζω και ξαναδιαβάζω..και δεν λέω..έκλαψα και πόνεσα πολύ..και έγινα ένα με όσα έγραφε..Μελαγχόλησα...Ναί ήτανε η κάθε λέξη και η κάθε πρόταση..Ητανε το γράψιμο, δεν ξέρω..Και ενώ ήξερα τι έπρεπε να κάνω δεν το έκανα. Επρεπε να μου ρίξω μια μούτζα και απλά να σταματήσω να διαβάζω, να σταματήσω να προκαλώ στον εαυτό μου όλο αυτό τον πόνο που έφερνα στην επιφάνεια κάθε φορά...Εγώ το προκάλεσα και το ξέρω..Μαλάκας είμαι..Αλλά οκ, αυτό το ξέραμε..Το πως κατέληξα εδώ να γράφω και να ξαναγράφω τις ίδιες λέξεις που έγραφα κάθε φορά μόνο ένας Θεός το ξέρει. Βαρέθηκα..Βαρέθηκα να είμαι έτσι, να πονάω, να μελαγχολώ, να διψάω για έρωτα και για πάθος, να ζητάω απο τον εαυτό μου να είμαι κάθε μέρα και καλύτερος..Δεν ξέρω αν υπάρχει λόγος να τα βγάζω όλα αυτά απο μέσα μου τώρα. Ετσι κι αλλιώς είναι πολυ συγχισμένα στο μυαλό μου. Νομίζω είμαι κυκλοθυμικός. Πριν λίγο γελούσα με ταινία. Στο είπα ξανά και θα στο ξαναπώ. Εγώ μια μέρα θα χρειαστώ ψυχίατρο. Θα τρελλάθώ..Ασε που το βλέπω να έρχεται σύντομα. Δεν μ'αρέσει..Δεν μ'αρέσει που είμαι σε αυτή την πλευρά του νομίσματος...Δεν μ'αρέσει που πονάω τόσο πολύ..Δεν μ' αρέσει που δεν σου έχω πλέον εμπιστοσύνη, δεν μου αρέσει που δεν μπορώ να χαρώ την ζωή μου μαζί σου, δεν αντέχω να είμαι άλλο μακρία σου...δεν μπορώ να έρχεσαι και να φεύγεις συνέχεια, πονάω να ξέρω ότι διασκεδάζεις και εγώ είμαι κλεισμένος σε ένα σπίτι μόνος μου
, με σκοτώνει να κοιτάω τον τοίχο και να βλέπω κάθε μας φωτογραφία απο τις πιο όμορφες μας στιγμές, με τρελλαίνει να μου λές ότι είσαι δίπλα μου και εγώ να σε πιστεύω..με πεθαίνει να ονειρέυομαι την ζωή μου μαζί σου, με σκοτώνει να σε νιώθω δίπλα μου, με σκοτώνει που με πεθυμάς, με σκοτώνει που θέλω να ακούω την φωνή σου καθε μέρα, συνέχεια..με σκοτώνει να με θές τόσο πολύ..μα ξέρεις κατι..; Πιο πολύ με σκοτώνει που μ'αγαπάς..."Αγάπαμε λίγο..πολύ δεν αντέχω..."..I'll be there as soon as I can..But I'm busy mending broken pieces of the life I had before...Να σου το φωνάξω μπάς και το παρεις χαμπάρι..Δώσε μου κάτι μικρό. Να το φυλάξω και να το κρατήσω για πάντα..Δεν ξέρω τι άλλο να ζητήσω. Σήμερα σε πήγα στο αεροδρόμιο ξανά..Και σταθήκαμε στο ίδιο σημείο που είχαμε σταθεί την τελευταία φορα. Δεν είπαμε το ίδιο αντίο. Αυτή την φορά δώσαμε ραντεβού σε λίγες μέρες πίσω στο νησί. Και οκ όλα καλά. Ναι, όλα καλά. Αλλά ρε γαμώτο δεν το αντέχω άλλο αυτό. Δεν το μπορώ δεν το καταλαβαίνεις..Και ναί ξέρω έχεις βάσανα, σκέψεις, πτυχίο που πρέπει να τελιώσεις...Πονάς και ταλαιπωρείσαι και εσύ.Ναί καταλαβαίνω...βέβαια..έχω γίνει ανυπόφορος. Μου λές σ'αρέσει και αυτό σε τραβάει. Η ιδιοτροπία μου..Μα μόνο αυτή έχω τώρα να σου δώσω ξέρεις..Αυτήν και την αγάπη μου. Και τον έρωτα μου, και την πίστη μου, και τις φιλοδοξίες μου και την ζωή μου όλη άμα θές. Άμα θες..τώρα αν στα δώσω, ένας Θεος ξέρει τι θα τα κάνεις. Βεβαια εγώ πέρνω το ρίσκο.Το πήρα τόσες φορές στο κάτω κάτω...Μα έλα που φοβάμαι. Δεν φταίω εγώ που στο κατάστημα έβαλα την κολώνια του πρώην σου..Δεν την αγοράζω όμως κι ας μ'άρεσε..Δεν την θέλω, την μισώ πλέον..η χειρότερη κολώνια στον κόσμο είναι..Τί απάισια μυρωδιά Θεέ μου, πως τον άντεχες , απορώ..Γιατί το άλλο; Που το βάζεις το άλλο καρδούλα μου..; Αυτή η αναπάντητη στις 5 το πρωί τι ήτανε..; Έλα πες μου γι άυτό..Αθώο ε; Ναί, να το δεχτώ..Φίλος σου είναι και λογικό θα ήτανε αφού φτάνεις αύριο..Μα εγώ μέσα μου καίγομαι..Μου έβαλες και τις φωνές στο τέλος. Και μετά διερωτήθηκες γιατί σε ξύπνησα τόσο γλυκά και μετά κατέβασα τα μούτρα μου μέχρι το πάτωμα..Τί ήθελες δηλαδή; Να σε ρίξω απ' το κρεββάτι και να σ'αρχίσω τις κλωτσιές;; Δεν γίνεται..Σε νοιάζομαι ρε κουτό..Σε νοιάζομαι και όχι μόνο σ'αγαπάω, σε λατρεύω...Ήσουν, είσαι και θα είσαι τα πάντα..Τώρα σου το λέω και είμαι σίγουρος ότι τα ξέρεις αλλά θα στα ξαναπώ. Δεν γίνεται έτσι απλά να το αφήσω να περάσει. Ξέρεις..μπήκα στο σπίτι και ράγισε η καρδιά μου ρε ψυχούλα μου..δεν ήσουνα εδώ..Μόνο η μυρωδιά σου..Το αρωματάκι σου..Πολύ μελό ακούγεται, αλλά τι να κανω..να μην στο πώ..Θα στο πώ..Αφού αυτό νιώθω..Όλα τα λέμε πλέον, κακά καλά τα λέμε..το συμφωνήσαμε έτσι δεν είναι..Αλλα δεν ξέρω αν το κάνεις ακόμα...Εχω κι άλλα πολλά να σου πω αλλά δεν βγαίνουνε άλλο..Προσπαθώ να τα βάλω σε μιά τάξη..Το θέμα τώρα είναι άλλο..Ξέρεις τι συνειδειτοποίησα..;Mην θυμώσεις..απλά θέλω να στο πώ..Έστω και απο δώ..Ξέρεις, δεν με πειράζει όλο αυτό..Θέλω να ξέρεις ότι μ'αρέσει η μελαγχολία μου..μ'αρέσει και η μοναξιά μου...κλείνομαι για λίγο για να νιώσω ζωντανός...Ελπίζω να με καταλαβαίνεις..Το ξέρω φυσικά, δεν χρειάζομαι επιβεβαίωση..Εμείς οι δυό είμαστε ένα έτσι δεν είναι..; Άσε που δεν το παραδέχεσαι..Το ξέρεις...Ούφ..Διαλέγω αγαπημένο απο Coldplay (αντιφατικό μεν..)




13 σχόλια:

όλα θα πάνε καλά... είπε...

Επικίνδυνες σχεσεις!...Δύσκολα,ε;Τα έχουμε περάσει όλοι.

Votsala sto pani είπε...

όλα θα πάνε καλά,
Πολύ μπλεγμένα στο μυαλό μου είναι, απλά..Θα περάσει και αυτό πιστεύω..:)

καλησπέρα για ακόμα μια φορά!

Roadartist είπε...

..οι coldplay μου θυμιζουν ενα παλιο αγαπημενο μου..
..καλησπερα!

Votsala sto pani είπε...

roadartist,
εμένα να δεις πόσους ανθρώπους και πόσες αναμνήσεις μου φέρνουν στο μυαλο κάθε φορα..!

καλησπερα και σε σενα..:)

όλα θα πάνε καλά... είπε...

@votsala sto pani:

Eύχομαι όλα να πάνε καλά.
:)
Είναι το nickname μου,άλλωστε!

ILive2LoveMe είπε...

:) Καλησπέρα votsala sto pani. Αν και έχω περάσει ακριβώς ότι κι εσύ στο παρελθόν. Σχέση απόστασης.. και τρέχα να καλύψεις όλα τα κενά που δημιουργούνται.. Μάλλον δεν τα κατάφερα αφού σήμερα δεν είμαι εκεί. Μάλλον είμαι καλύτερα εδώ που είμαι σήμερα.. Ξέρεις το γνωστό. "όλα γίνονται για κάποιο λόγο" και ίσως έτσι είναι, ή έτσι θέλω να πιστεύω. Δεν ξέρω τι να σου πω.Οι συγκυρίες λειτουργούν διαφορετικά για τον καθένα από εμάς. Ένα μόνο ξέρω , και αυτό είναι σίγουρο.. ότι τα πράγματα και οι καταστάσεις ή οι άνθρωποι μπορούν να σου δώσουν κάθε είδους πόνο, καμιά φορά και θετικό. Όμως όλα περνάνε , ναι , αυτό είναι.
Όσο κι αν δεν θες να το ακούσεις να το καταλάβεις (κι ούτε είσαι υποχρεωμένος να το κάνεις, ούτε κι εγώ το έκανα στα 20, φιλί).
Όμως αλήθεια γλυκέ μου, όλα περνάνε, και έρχεται μια μέρα που αναρωτιέσαι αν εσύ ήσουν αυτός που πόναγες για κάτι συγκεκριμένο. Μια μέρα που όλα φαίνονται τόσο μακρινά και τόσο απίστευτα.
Εγώ εύχομαι να σου πάνε όλα όπως εσύ επιθυμείς. Αν όμως τύχει και δεν πάνε.. να θυμάσαι όπως λέει και η Αλκυόνη 'έχει κι άλλο, έχει και παρακάτω' Σοκολατοdreams , και πολλά πολλά Φιλούθκια

Angel Vs Life είπε...

don't panic ;o)

prasino liker είπε...

Αγαπα τον εαυτο σου.Μην τον πληγωνεις και μην επιτρεπεις σε καμμια αγαπη να σε ισοπεδωνει.Ποτε δεν ειμαστε σιγουροι για την αλλη πλευρα .Ουτε μπαινουν κανονες για να ακολουθησουμε.Το μονο που χρειαζεται, η καθε μερα να εχει μια ζεστη συντροφια και μια πορεια προς το αυριο με αγαπημενους συνοδοιπορους.

Votsala sto pani είπε...

angel,
i'm tryin..:/

prasino liker,
καταλήγω ότι κάθε φορά διαλέγω λάθος συνοδοιπόρο..αυτό είναι που με πειράζει..απλά δεν ξέρω αν όλα αυτά έχουν κάποιο σκοπό..καταλαβαίνεις τι θέλω να πω..; αν υπάρχει κάποιο μήνυμα, κάποιο σημάδι..

καλησπέρα και στους δυό!

Wolfgirl είπε...

Κοίτα μπροστά γλυκέ μου.... Μην μελαγχολείς.... Προσπάθησε να ζήσεις την κάθε στιγμή με ένα γλυκό χαμόγελο... Όλα αξίζουν... Όλοι τα έχουμε περάσει αυτα... Φιλάκια πολλα...

Votsala sto pani είπε...

ilive2loveme,
κατα καποιο παραξενο τρόπο δεν ειχα δει το comment σου την τελευταία φορα και δεν απάντησα :S

ευχαριστώ για όλα τα όμορφα λόγια..βρίσκομαι σε μιά φάση που έχω κουραστεί αρκετά..είναι και η απόσταση βλέπεις..αλλά φοβάμαι να το αφήσω να φύγει..εχω χτίσει μεγάλο μέρος της ζωής μου σε αυτό (λάθος ή σωστό..)και ξέρω ότι είναι ζωντανό..νοιάζομαι και δεν μπορώ να εγκαταλείψω τόσο απλά..είναι εκεί για μένα και το ξέρω..

είναι όλα τόσο μπλεγμένα στο μυαλό μου που δεν ξέρω τι είναι πλέον το σωστό..παράξενη φάση..και αχ αυτά τα τραγούδια μου την σπάνε ξέρεις..μακάρι να μην με επηρεάζανε τόσο πολύ..ααααχχχ..

φιλούθκια και απο μένα..χχ

wolfgirl,
ξέρεις πολλές φορές μου λέει ότι σκέφτομαι πολύ..και ίσως να έχει δίκαιο..αλλά αυτός είμαι εγώ..δεν μπορώ να κάνω αλλιώς..είναι δύσκολα, το ξέρω, αλλά δεν μπορώ να κάνω πίσω..δεν έμαθα να το κάνω..

καλησπέρα..

prasino liker είπε...

Συγνωμη που επανερχομαι αλλα αυτο που πραγματικα θελω να σου πω,ειναι οτι πρεπει να αποκτησεις αυτοπεπειθηση.Τιποτα δεν γινεται στην τυχη.Εμεις ειμαστε που τα προκαλουμε.Μην στηριζεσαι στο ετερο ημισυ.Να ξερεις ,οτι μπορει να δινεις τα παντα και να περιμενεις μια εξισου δυνατη ανταποδωση .Αυτο μπορει να μην συμβει ποτε.Αν νιωθεις καλα ,προχωρα.
Τιποτα αλλο μην σκεφτεσαι.Στην ζωη σου πρεπει να υπαρχει ηρεμια,
κατανοηση ,αλληλοσεβασμος και ελευθερια.
Καλο σου βραδυ.

Votsala sto pani είπε...

πρασινο λικερ,
ξέρεις, πολλοί άνθρωποι μου βγάζουνε τρομερή εμπιστοσύνη και θα'θελα να ξέρεις ότι κάθε φορά μετράει πολύ η γνώμη σου..δεν την ζητάω, ούτε την περιμένω..απλά ξέρω ότι όταν την δώσεις έχει αξία..και ευχαριστώ..:)

είμαι μικρός..και να σου πώ την αλήθεια, είναι η πρώτη μου αγάπη και ο πιο τρελός μου έρωτας..και ξέρω ότι στην αρχή όλοι κάνουν λάθη και τα μετανιώνουν..το προσπαθώ..αλλά πολλές φορές δεν μου βγαίνει..δεν ξέρω τι να σου πώ..απλά ξαφνικά βρέθηκα σ'ένα παιχνίδι που ούτε και εγω δεν ξέρω πως να χειριστώ..δεν μπορώ να το εξηγήσω..έχω τόσα στο μυαλό μου που νιώθω πως ότι και να κάνω θα μου βγεί λάθος..

και πάλι ευχαριστώ..:)