Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2008

Πήρα γράμμα..(επιτέλους)



Gare St.Roch

Αγαπητέ μου εαυτέ,

Περιμένοντας το τρένο στο σταθμό, προσπάθησα να ξαναφέρω στην μνήμη μου όλες τις ατελείωτες στιγμές που έζησα μέσα σε τόσο λίγο διάστημα..είναι απίστευτο πόσο εύκολα και γρήγορα περνάει ο καιρός και αυτό μου λέει πολλά..(φαντάζομαι και σε σένα)

Πραγματικά, εδώ περνάω πολύ καλά και αυτό μου κάνει καλό..! Κρατάω στο μυαλό μου όλα όσα έχω ζήσει εδώ και παίρνω δύναμη..Συνειδητοποιώ πως η ζωή έιναι όμορφη με όλες της τις δυσκολίες..Θα μου λείψουν όλα και έιμαι σίγουρος..Τα πάντα είναι πλέον μέρος τις καρδιάς μου και της ίδιοσυγκρασίας μου…Νιώθω ότι φεύγω από το σπίτι μου και ίσως και λίγο παραπάνω…Το ίδιο πιστεύω ότι νιώθεις και εσύ. Στο κάτω κάτω, εδώ αναστήθηκες..!

Ξέρεις, αρχισα να ζωγραφίζω ξανά…Απίστευτο ετσι..;Μετά από τόσα χρόνια άρχισα να ζωγραφίζω…Νιώθω ότι όλα μπαίνουν σε μια τάξη. Ναί σε σένα το ωφείλω, που την κατάλληλη στιγμή ξαναζωντάνεψες μέσα μου! Όλα όσα έζησα και πέρασα εδώ με έκαναν να πιστέψω ξανά σε μένα..Στις δυνάμεις μου…Και έιμαι σίγουρος ότι με περιμένουν πολλά…

(πρέπει να φύγω..)

Προσπαθώ να ξαναρχίσω κάτι που είχα έθαψες στην ψυχή μου για πάρα πολλά χρόνια και ίσως να έιναι ένα σημάδι ότι όλα παίρνουν σιγά σιγά τον δρόμο τους…Είμαι στο τρένο και κοιτάζω για ακόμα μια φορά έξω απ’το παράθυρο όλα αυτά τα πανέμορφα μέρη που δεν μπορώ να βγάλω απ’το μυαλό μου ποτέ..Σκέφτομαι συνέχεια πως έφτασα εδώ…Είκοσι χρονών και είμαι σ’ένα τρένο και ταξιδεύω κάπου λίγο έξω απ’την Lyon..Κατεύθυνση: το μαγευτικό Παρίσι.Πολλές φορές σκέφτηκα ότι η ζωή μου είναι ένα παιχνίδι..μια ταινία...ναι, έτσι την βλέπω.Έζησα τόσα πολλά σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα που ποτέ δεν ξέρω και εγώ ο ίδιος πως θα χωρούσαν σε είκοσι μόνο χρόνια…Πολλοί λένε πως η αληθινή ζωή αρχίζει τώρα..Ίσως…Κι όμως εγώ ξέρω καλά πως η ζωή μου μέχρι τώρα ήταν οτιδήποτε άλλο εκτός από ένα ψέμα…Έζησα τα πάντα αληθινά. Μένω ικανοποιημένος ξέροντας πως έκανα όλα όσα ήθελα να κάνω..Πως δοκίμασα, δοκιμάστηκα…Και τώρα είμαι εδώ, σώος και αβλαβής..

Ευχαριστώ που με αντέχεις και σε αντέχω όλα αυτά τα χρόνια. Η κατανόηση και τα συναισθήματα είναι αμοιβαία. Είμαι εγώ και εσύ και ελπίζω να μην αποφασίσεις να πας ταξιδάκι πάλι γιατί δεν θέλω να υποφέρω άλλο μακριά σου..!

Με αγάπη και απέραντη στοργή, Εγώ

6 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Καλησπέρα :) Μία και μόνο φράση τα λέει τα λέει όλα, και την ίδια πάντα μα πάντα λέω στον ευατό μου (για να με παρηγορήσω ίσως;) Συνειδητοποιώ πως η ζωή έιναι όμορφη με όλες της τις δυσκολίες..Και είναι αληθινά όμορφη. Και προσθέτω πως όσο μα όσο άσχημη κι αν είναι μια καταστάση που μπορεί να περνάμε , να σκεφτόμαστε πάντα πως υπάρχουν και χειρότερα! Κι αυτό δεν είναι παρηγορία αλλά αλήθεια! Από εκείνες που δεν μας νοιάζει να βλέπουμε πάντα! Τόσο αληθινή:)
Όσο για τα είκοσι χρόνια.. ουυυ θα κάνω εδώ όπως και μια φίλη, ξέρεις γλυκό μου τι μπορέσει να χωρέσει σε 20 χρόνια; Καμιά φορά παραπάνω από πολλά, παραπάνω απ'ότι πρέπει. Η ζωή αρχίζει τη μέρα που γεννιέσαι. Κι εμείς μαθητές για να μαθαίνουμε, να λαμβάνουμε , να παίρνουμε, να κλέβουμε καμία φορά...
Μακάρι να ζήσεις μια όμορφη ζωή και να έχεις πάντα ότι χρειάζεσαι. Μα πάνω απ'όλα να σου ευχηθώ ψυχική γαλήνη, γιατί τπτ δεν μπορεί να την αντικαταστήσει. Φιλούθκια και καλό βράδυ:)

Votsala sto pani είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! :) Έχεις απόλυτο δίκαιο και ότι έρχεται στην ζωή μας πρέπει να το δεχόμαστε..στο κάτω κάτω,κάθε δυσκολία για καλο έτσι;

καλησπέρα! (φιλούθκια!)

Angel Vs Life είπε...

psiloasxeto, alla ego zilevo (kai) autous pou mporoun na zografizoun. :o)

Votsala sto pani είπε...

angel,

να σου πώ την αλήθεια τα τελευταία χρόνια εγώ άρχισα να ζηλεύω αυτούς που απλά ζωγράφιζαν..:/

τώρα απλά ξέρω ότι έχει σημασία να το κάνεις με την καρδιά σου, είτε "μπορείς" είτε δεν "μπορείς", έτσι δεν είναι;

καλησπέρα!

thogias είπε...

Εγώ πάντα ζήλευα αυτούς που έκαναν ταξίδια.. Αν είσαι παρίσι μέχρι Νοέμβρη μάλλον θα τα πούμε!!;-) Καλό ΣΚ, και μακρυά από δυσκολίες!!! Δε λέω, κάθε δυσκολία για καλό και μπλα μπλα, αλλά είμαστε τώρα για να προκαλούμε την τύχη μας;;;

Votsala sto pani είπε...

Ισως να εχεις δίκαιο φιλε..το θέμα είναι ότι βρίσκομαι σε μια φάση που είμαι "μια έτσι μια γιουβέτσι" που λέμε..Προς το παρόν όλα καλα :)

Νοέμβρη χλομο το βλέπω! Αλλα αν κατεβείς προς τα κάτω καθόλου στείλε ένα email! :)

καλησπέρα!