Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2008

Σκατά


Τις τελευταιες μερες νιωθω λύπη..Δεν ξέρω πως και γιατί αλλά όλα έχουν γίνει δύσκολα...Οι μέρες, οι νύχτες, οι ατελίωτες ώρες σε ένα δωμάτιο...Δεν έχω να πώ πολλά, δεν έχω τη διάθεση. Εχω αφήσει την ζωή μου στο έλεος του Θεού και δεν μου αρέσει. Παραμέλησα τους φίλους μου, τα θέλω μου, στα μαθήματα δεν πηγαίνω σχεδον καθόλου, τα πράγματα που μου έδιναν δύναμη...Ακόμα και ο τρόπος που γράφω έχει αλλάξει..Παρανοώ..

Δεν ξερω αν έχει αλλάξει κάτι μεταξύ μας..Δεν μπορώ να μιλήσω, φοβάμαι..πραγματικά φοβάμαι τα πάντα..ακόμα και τον ίδιο μου τον εαυτό. Πονάω να διαβάζω όλα όσα σου έχω γράψει μέχρι σήμερα..Όλα όσα σου αφιέρωσα, όλα όσα νιώθω για σένα.."Τίποτα, δεν υπάρχει στο στόμα πια φωνή.." Ελπίζω όλα να πάνε καλά..Δεν ξέρω αν θα είσαι στην ζωή μου και αύριο, απόψε θα κανω την προσευχή μου για μένα μόνο...Σ' αγαπώ...


Οι νύχτες όλο πιο συχνά θα πλησιάζουνε
όταν εσύ θα περιμένεις να χαράξει
και το πρωί που οι πλατείες θα αδειάζουνε
δεν θα υπάρχει πια κανείς να σε κοιτάξει.

Είναι οι άνθρωποι μου έλεγες πουλιά
σαν χειμωνιάσει πάντα μακριά πετάνε
κι έρχονται ίσως να σε δουν κάποια βραδιά
άν έχουν σπάσει τα φτερά τους ή αν πεινάνε.

Τώρα που θέλω να γυρίσω
ξέρω κανέναν δεν θα βρω
έχεις αλλάξει το όνομά σου
και δεν υπάρχεις πια εδώ.

Εδώ οι μέρες μου περνούν με την βροχή
νύχτες ναυάγια στους δρόμους περπατάνε
θέλω να πω μα με τρομάζει η σιωπή
κι οι απουσίες από δίπλα μου περνάνε

Μην έρθει πάλι ο χειμώνας και χαθείς
και τα πανιά σου μην τα σκίσει ο αέρας
κι όπως φυσάει τα σημάδια δε θα βρεις
θα 'χουν σκορπίσει στα συντρίμμια κάποιας μέρας.

Τώρα που θέλεις να γυρίσεις
εγώ φοβάμαι να σε δω
έχω ξεχάσει τ' όνομά μου
και δεν υπάρχω πια εδώ...

11 σχόλια:

Fenridal είπε...

See Here or Here

prasino liker είπε...

Μην το βαζεις κατω.Δεν μενομε πισω και δεν αναζηταμε κατι χαμενο.Προχωρα και θα ανακαλυψεις ποσα η ζωη εχει να σου δωσει.Οι δρομοι ανοιγονται μπροστα σου .Ακολουθησε τους.

Votsala sto pani είπε...

τι γίνεται ομως αν δεν θελω να παρω αλλο δρόμο..; :(

kat. είπε...

θυμήθηκα ένα τραγούδι που λέει:
"τώρα οι ωραίες μέρες, γίνονται χθες/
σκιές ζωντανές/
τις νύχτες ανάβουν φωτιές/
μουσικές και ποτά στη βεράντα"..

τέλος πάντων!

Votsala sto pani είπε...

ετσι ακριβως..εγω τωρα θυμηθηκα αλλο : "ποια σκια, κυνηγαει το μυαλο μου.."

if.. ιγένεια είπε...

Μη σταματάς να προσπαθείς..

Silent Enigma είπε...

Believe in dreams you love so much,
let the passion of your hearts make them real..
And tell all the ones you love,
anything and everything you feel…

Angel Vs Life είπε...

fasi einai, tha deis, ola allazoun...

Votsala sto pani είπε...

ifigeneia,
isos exeis dikaio..ola kala :)

silent enigma,
etoimasou...

angel vs life,
to 3ero, idi ta pragmata pane kalutera..

όλα θα πάνε καλά... είπε...

Εύχομαι να σου πάνε όλα καλά,όπως άλλωστε είναι και το nickname μου,αλλά να ξέρεις πως δεν κουνάμε ένα δέντρο αν δεν έχει καρπούς.Χάνουμε τον πολύτιμο χρόνο μας και,κυρίως,χάνουμε την πίστη μας και προφανώς και την αυτοπεποίθησή μας.
Να είσαι καλά,φίλε μου και να προσέχεις τους φίλους που επιλέγεις κάθε φορά.

Votsala sto pani είπε...

όλα θα πάνε καλά,
Οσο ζούμε μαθαίνουμε..Αυτό έμαθα..Και δεν μιλάω για κάτι συγκεκριμένο, απλά αυτό μου έρχεται τώρα στο μυαλό..Ολα θα πάνε καλα και είμαι σίγουρος γι'αυτό..:)

Σ'ευχαριστώ για τα σοφά λόγια που μου΄χάρισες..Καλημέρα!

Σας ευχαριστώ όλους :)