Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2008

Σήμερα θα γράψω διαφορετικά..


Αν και ξέρω πως ήδη τα ξέρεις, νιώθω πως στο χρωστάω…

Δεν θα μπορούσα να αρχίσω αλλιώς με το να σου πώ πως σ’αγαπώ…Είναι πραγματικά απίστευτο αυτό που μου βγάζεις…

Τα πράγματα έιναι απλά..Είσαι η ζωή μου όλη..Δεν λέω πολλά, έτσι κι αλλιώς δεν χρειάζεται…Έψαξα βαθιά μέσα μου και ξέρεις τι ανακάλυψα..; Ότι είσαι παντού..Ακόμα και στα πιο απόκρυφα σημεία…Σε λατρεύω…

Σήμερα ονειρεύτηκα…Ονειρεύτηκα εμάς τους δυό...Και ένιωσα όμορφα, γαλήνια..Απ’τις λίγες φορές που ένιωσα ολόκληρος, που ξύπνησα χαμογελαστος..

Θέλω να μου υποσχεθείς κάτι…Θα θελα να μου κρατάς το χέρι…Να με στηρίζεις όπως τώρα…Θα θελα να είσαι στην ζωή μου στα πιο μικρά, στα καθημερινα..Δεν είμαι άνθρωπος που ζητάει μεγαλεία…Να μου λές καλημέρα, να βλέπεις μαζί μου τηλεόραση, να τρώμε μαζί, να με κρατάς απ’ το χέρι, να με φιλάς, να λέμε καληνύχτα…Και όταν θα είμαι ένας γεράκος προβληματικος, να μου δίνεις τα γυαλιά μου, να μου φέρνεις τα χάπια μου, να ξαπλώνεις δίπλα μου στο κρεβάτι και να μιλάμε με τις ώρες…Να μιλάμε για το παρελθόν, να λέμε την ζωή που ζήσαμε μαζί τόσα χρόνια…Και κάπου εκεί θα σου θυμίζω πως όταν ήμουνα μικρός κάπως έτσι φανταζόμουνα την ζωή μου…Μαζί σου, δίπλα σου…Και πως κάποτε το είχα γράψει σ’ένα blog, και το δημοσίευσα…

Και όταν θα έρθει η στιγμή να κλέισω τα μάτια μου θα θελα να σε πάρω αγκαλιά…Να κοιμηθούμε και να φύγουμε μαζί…Να ταξιδέψουμε στους κόσμους που λέγαμε, που φτιάχναμε μαζι…


Είσαι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί…Είσαι το φώς μου…Σ’αγαπώ…

5 σχόλια:

lena_zip είπε...

Αν διάβαζα αυτό το ποστ πριν ένα χρόνο και κάτι θα έσκαγα από τη ζήλεια μου που ήμουν μόνη χωρίς αγάπη. Αλλά χαίρομαι που το διάβασα σήμερα, που αυτά τα λόγια τα έχω ακούσει από το πιο αγαπημένο στόμα του κόσμου μου. Να που υπάρχουν κι άλλοι τελικά που αγαπούν αληθινά.

Χαιρετώ.

prasino liker είπε...

Σου ανταποδιδω την επισκεψη και διαβαζω αυτο το τοσο τρυφερο και ζεστο κειμενο.Σου ευχομαι μεσα απο την ψυχη μου να γινει πραγματικοτητα.
Οσο για τον εαυτο μου,εμαθα να πορευομαι χωρις να ακουμπω στον αλλο,αν και θα το ηθελα.
Καλο σου βραδυ.

Angel Vs Life είπε...

sto kato kato, oti zitas se auti ti zoi einai ligi agapi. ola ta alla einai sympliromatika kai mallon peritta.

Votsala sto pani είπε...

lena_zip,

an den agapiseis alithina den prokeite pote na ektimiseis tin pragmatiki a3ia tis agapis..

prasino liker,

euxomai na kaneis panta auta pou niwtheis..an to thes kane to..ektos fusika kai an me auto niwtheis kala..

angel vs life,

auta ta mikra ine pou kanoun tin diafora omos kai ine fusika epakoloutha tis pragmatkis agapis nomizo..

όλα θα πάνε καλά... είπε...

Πολύ ζεστό και όμορφο.