Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2007

Μια τελευταία φορα..


Αν την τελευταία φορά που προσπάθησα να σου μιλήσω και να σου πω τι έχω μέσα μου, δεν προσπάθησες έστω και για λίγο να με καταλάβεις τότε θα σε ρωτήσω πολύ απλά και θέλω να με κοιτάξεις στα μάτια και να μου απαντήσεις. Ποιόν έχω στην ζωή μου εγώ; Εσένα;

Δεν είσαι πουθενά και σήμερα μου το έχεις αποδείξει. Δεν είσαι πουθενά και αυτό θα σε κυνηγάει μια ζωή. Δεν θα σου μιλήσω ξανά για μένα. Ζήσε στον κόσμο που διάλεξες να ζήσεις και άσε με εμένα να κάνω αυτό που έκανα πάντα με τους ανθρώπους που στάθηκαν πραγματικά δίπλα μου. Θα σου ότι πολύ απλά εσύ ατύχησες. Δεν μου αφήνεις πλέον περιθώρια να σε αγαπήσω και να σου προσφέρω. Απλά είσαι κενή. Και το ξέρεις. Δεν χρειάζεται να είσαι εδώ. Πλέον δεν έχω τίποτα να πάρω από σένα, πόσο μάλλον να σου δώσω. Δεν θα σου πω ότι σε μίσησα, αυτό θα ήταν πολύ απλά λάθος. Είσαι τόσο εκτός πεδίου που και εγώ απορώ πως κατάφερα να σε αγαπήσω τόσο πολύ. Ούτε να σε μισήσω μπορώ…Σου ακούγεται αστείο; Κάνε ότι νομίζεις. Εγώ έχω επισήμως χαθεί από την ζωή σου…Φτάνει.

Ότι γράφω δεν θα το πάρεις ποτέ. Δεν θα σου δώσω πλέον ούτε μια στιγμή ευχαρίστησης ότι σε σκέφτομαι, ότι πονάω, ότι είμαι μόνος μου, ότι σε έχω ανάγκη…Δεν θα σε αφήσω ούτε στιγμή να νιώσεις ότι σε κατηγόρησα για ο,τι έχει γίνει με μας. Απλά θα σε αφήσω να πιστέψεις ότι σε μίσησα γιατί μόνο έτσι θα καταφέρουμε να συνεχίσουμε τις ζωές μας. Σ’ αγαπώ και θα σε αγαπώ για πάντα. Να το θυμάσαι…Ούτε το χτες, ούτε το σήμερα, ούτε το αύριο πρόκειται να αλλάξει τι έχω μέσα μου για σένα…Απλά πρέπει να ζήσω μακριά σου…Αυτό μόνο…

Δεν υπάρχουν σχόλια: