Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου 2007

Ακόμα προσπαθώ..(Πυξ Λαξ)


Τέτοιες βραδιές μοναξιάς έρχονται στο μυαλό μου όλα όσα έζησα..όλα όσα θέλω να ζήσω..για όλα οσα ακόμα προσπαθώ..το τραγούδι αυτό τα λέει μια χαρά...


Για τους φίλους που θυμάμαι αυτά τα βράδια..
για τα νεύρα που μου σπάσαν στο στρατό...
Για τα όνειρα που μας τα δώσαν άδεια..
δεν θυμάμαι που την πάτησα κι'εγώ...

Για σένα κούκλα μου που βλέπω να παλεύεις..
και για μένα που'χω κολήσει εδώ...
Για τις μέρες που θα'ρθουν και τις φοβάμαι..
σ'ένα κόσμο που έχει αντίκρυσμα σκληρό...

Ακόμα προσπαθώ,ακόμα προσπαθώ...

Για τα χρόνια που περάσαν στο σχολείο..
για ό,τι είδα και δεν ήθελα να δω...
Γι'αυτά που μ' έμαθαν να ζω και να ελπίζω..
και δεν είναι αυτά που βρήκα εγώ...

Για τα σύνορα που θέλω να καούνε...
και για κόσμους όμορφους που πάω να δω..
για τα μάτια σου που στο μυαλό μου ζούνε...
για όλα αυτά που ακόμα τραγουδώ...

Ακόμα προσπαθώ...

1 σχόλιο:

iF.. igeneia είπε...

Καλό το τραγουδάκι, την καλημέρα μου.. και που είσαι? χωρίς προσπάθεια τίποτα δεν γίνεται.. το ξέρεις φυσικά αλλά..