Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2007

Ριξε μου σταχτη στα ματια..(να μην δω που φευγεις)


Ρίξε μου σταχτη στα ματια..να μην δω που πας και εγω μενω εδω..

Δεν θελω να ξερω τον λογο.. Τους λογους τους βαρεθηκα...

Απλα δεν θελω να βλεπω..δεν θελω να μενω στο σκοτάδι της φυγης σου, να κρεμομαι απ'τα χειλη σου..να σταζω στα ματια σου..να δακρύζω στο περασμα σου..δεν θελω..


Κοιταξε πισω σου και δες τι μενει..δες τι αφησες απο σενα εδω..τι κραταω στα χερια μου... Μια ψυχη κουρελι.. Δεν μου εδωσες ποτε την ευκαιρια να σου κρατησω το χερι, να σου πω τα μυστικα μου, τις εννοιες μου, τα θελω μου, τα μπορω μου. . .Ριξε μου σταχτη στα ματια..γιατι μονο ετσι θα μπορεσω να παω παραπερα..Γιατι εχω κολλησει εδω. Και με ποναει το ιδιο μαχαιρι που με πονουσε παντα..Με τρυπαει στην καρδια και την ξεσκιζει. Δεν θελω τα ιδια που γινανε χθες. Γιατι αυτα πονανε...Κι εχω κουραστει...Ισως αυριο να φυγω, να ξεχασω, να γυρισω. να ζησω, να παιθανω..


Δεν με πειραζει που δεν θα 'σαι εκει..δεν με πειραζει που θα ζω μονος..


Εξαλλου εχεις φυγει προπολλου. . .

Δεν υπάρχουν σχόλια: